Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez uprzedniego uzyskania mojej zgody.

wtorek, 17 grudnia 2013

znowu okulary

    Witajcie.

    Ostatnio chwaliłam się wam wygranymi okularami. Dzisiaj będzie podobnie. Kiedy wystartowałam w zabawie u Anety, nawet nie podejrzewałam, że uda mi się wygrać nagrodę. W międzyczasie odezwała się do mnie przesympatyczna Jessica, przedstawicielka Firmoo, z propozycją wypróbowania ich okularów. Trochę się zastanawiałam, gdyż w zamian za nie miałam umieścić recenzję na swoim blogu, czego do tej pory, z uwagi na tematykę bloga, nie robiłam. Jednak po przemyśleniu, postanowiłam spróbować. Wybrałam sobie ramki, podałam parametry szkieł i Jessica załatwiła za mnie pozostałe formalności. Oczywiście, gdy wygrałam okularki w konkursie Anetki, poinformowałam o tym przedstawicielkę, która stwierdziła, że jestem szczęściarą :) i wobec tego będę miała dwie pary okularów.
    Wybór oprawek jest spory, więc trochę czasu zajęło mi wybranie, tych które chcę mieć. Wierna swoim klasycznym upodobaniom zdecydowałam się na model F03. Na stronie podane są wymiary ramek, więc można sprawdzić czy ich parametry będą odpowiednie do naszej twarzy. Można sobie również "przymierzyć" okulary, wgrywając swoje zdjęcie. Złożenie zamówienia nie jest trudne- wystarczy wybrać model i kolor oprawek, podać swoje parametry szkieł, zgodnie z receptą i gotowe.
      Na przesyłkę czekałam około 10 dni. Wraz z okularami otrzymałam sztywne etui, saszetkę z materiału, ściereczkę do czyszczenia szkieł a także mały śrubokręt, którym można dokręcić śrubki, gdyby coś się poluzowało.
    Oprawki wykonane są z dobrego gatunkowo tworzywa, które jest bardzo lekkie, co ma istotne znaczenie w przypadku okularów. Szkła są bardzo elegancko i dokładnie zamontowane w ramkach. Okulary bardzo mi się podobają i kto wie, może kiedyś skuszę się i zaszaleję zakupowo.





    Firmoo posiada fajny program pierwsza para gratis, gdzie możecie sobie zamówić okulary, płacąc jedynie za przesyłkę, która do Polski kosztuje około 19 dolarów. Gdy podsumujecie wszystkie koszty, jakie zostawicie u nas w optyku- kwota ta wyda Wam się banalna.
    Na koniec to, czego nie lubię- moja fotka. Choć zdjęcia robić bardzo lubię, to sama stawać przed obiektywem, już nie bardzo.


    Mam nadzieję, że nikt nie ma mi za złe tego posta, ale co tam- postanowiłam skorzystać z okazji i zrobić sobie prezent pod choinkę.





18 komentarzy:

  1. Manitko, ślicznie Ci w tych okularkach! O siebie też trzeba dbać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak sobie pomyślałam i zrobiłam coś dla samej siebie, dziękuję :)

      Usuń
  2. Bardzo ladnie ci w tych oprawkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz w tych oprawkach:)
    A nie sądzę, żeby ktokolwiek rozsądny mógł mieć Ci to za złe:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oprawki klasycznie ładne i bardzo twarzowe. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  5. a czemu mamy Ci mieć za złe :) ja też jestem okularnicą i też mam od nich okularki :) chwalę sobie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak daja to bierz!!!! Ślicznie Ci w nich!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne okularki, coraz bardziej podobają mi się podobne modele :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrałaś idealne okulary... szczęściaro! :):):)

    OdpowiedzUsuń
  9. okulary są prześliczne i bardzo ładnie w nich wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak szczerze to nie rozumiem dlaczego nie lubisz sobie robic zdjec !! Na Prawde masz Sliczna buzie i do tego fotogeniczna :) Okulary fajne i Baardzo dobrze ,ze sprawilas cos dla siebie samej :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne oprawki, ale jeszcze ładniej wyglądasz w nich szczęściaro :)

    OdpowiedzUsuń
  12. łał i tak dopasowałaś na odległość, ja okulary kupuję tydzień :)))
    i jak świetnie w nich wyglądasz no,no !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. No nareszcie Cię ujrzałam Manitko, pięknie Ci w tych okularkach a Ty wiesz ja też dostałam taką informację na maila, ale jakos umknęła mi... i zapomniałam całkowicie ! Dobrej nocy kochana!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję Wam z całego serca moje kochane babeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Reklamy na blogu zawsze dają do myślenia, ale moje zdanie jest takie, że jeżeli nie ma w tym przesady i jest to coś, co może mi się przydać (z tym najtrudniej trafić), a opinia jest szczera, to czemu nie? Przynajmniej w przypadku okularów tak jest.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz tu po sobie ślad.