Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez uprzedniego uzyskania mojej zgody.

sobota, 14 grudnia 2013

będę się bezwstydnie chwalić


    Witam Was serdecznie przy pięknej sobocie. Mam dzisiaj naprawdę dobry humor. Uwielbiam takie dni. Wyspałam się po raz pierwszy od długiego czasu. Przede mną perspektywa wolnych dwóch dni, totalnie wolnych od pracy zawodowej a to jeszcze nie wszystko. 

     Zostałam zaproszona do zespołu projektantek Szuflady! Nawet nie wiecie jak się cieszę, jaka to ogromna radość dla mnie. Czuję się totalnie wyróżniona i poniekąd zaskoczona. JA- totalny samouk zarażony pasją tworzenia- trafiam do tak zaszczytnego grona. Mam wielką radochę i frajdę i mam nadzieję, że podołam nowym zadaniom. 

    Sprawa druga. Jakiś  czas temu Anetka na swoim cudownym blogu ogłosiła zabawę, w której można było wygrać okulary Firmoo. Ponieważ mam wadę wzroku i uczuliłam się na soczewki aż kusiło, żeby się zapisać. Wybrałam model no i.... wygrałam. Po tygodniu moje okulary dotarły do mnie całe i zdrowe i są takie jakie chciałam. Anetko jeszcze raz Ci dziękuję. 



    Ze swojej strony mogę tylko pochwalić firmoo za jakość oprawek, ich duży wybór oraz obsługę. Wszystko totalnie zasługuje na najwyższą ocenę. Jestem astygmatykiem i myślałam, że to będzie stanowiło jakiś problem, ale nie. Soczewki zostały dobrane idealnie. Oprawki są lekkie i fajnie się je nosi, a że były wygraną w organizowanej zabawie, dostałam je totalnie za darmo.

     A żeby nie było, że nic od siebie Wam dzisiaj nie pokażę, to proszę- wydziergałam otulacze na świeczniki, oczywiście świąteczne. Mąż mówi, że teraz świeczniki mają piersi :) i niech mu będzie. 





    A teraz już zmykam, bo mam zaplanowałam sobie dzisiaj mnóstwo rzeczy do zrobienia. Wam życzę miłego weekendu. 

21 komentarzy:

  1. cudne te osłonki ... okularki mam z tej firmy super się sprawuja pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  2. Manitko, super wygrana!!! Gratuluję:). Ja własnie przymierzam się do wypróbowania przeciwsłonecznych:)))
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i to bardzo miłe wieści :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wszystkich radośników. Ocieplacze piękne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne osłonki!!! Sama słodycz...a wygranej gratuluję. Ciesze sie razem z tobą:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulację podwójne :)Osłonki doskonale się sprawdzą za kilka dni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z piersiami czy bez otulacze są rewelacyjne.
    Kiedy zobaczyłam,że zostałaś projektantką Szuflady bardzo się ucieszyłam bo wiem ,że jako zdolna " bestyjka" wniesiesz do niej zdecydowany powiew świeżych pomysłćw...GRATULUJĘ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo! Aż się zaczerwieniłam.
      Dziękuję Wam bardzo!

      Usuń
  8. Gratuluję- możesz się cieszyć:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje podwojne;) Sliczne oslonki:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje:) x2
    osłonki cudne.. mój mężczyzna na pewno powiedziałby to samo :D..hah

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje :)))
    Osłonki śliczne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. A męża to Masz niezwykle twórczego :) Gratuluję i dołączenia do zespołu projektantek i wygranej w Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Słodkie gratulacje:) Otulacze iście świąteczne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mam okulary Firmoo :P fajne te piersiątka :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz tu po sobie ślad.