Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez uprzedniego uzyskania mojej zgody.

piątek, 15 lutego 2013

Walentynka jedzie do..

   Witajcie.

    Przyszedł czas na ogłoszenie mojej decyzji w sprawie domu dla Walentyny. Powiem Wam tak- ukręciłam sama na siebie bacik. Chciałam wybierać to mam. Zadanie, które by nie jedną głowę o ból przyprawiło. Wasze komentarze były to słodkie, to urocze, to zabawne. Po przeczytaniu niektórych normalnie rumieniec moją twarz oblewał. Jesteście kochane i wspaniałe i gdybym tylko mogła, uszyłabym tyle Walentynek, ile Was się tu zgłosiło. Dziękuję Wam za udział w zabawie i nie trzymając dłużej w niepewności- ogłaszam, że lalka wędruje do Moni Fioletowej. Nie muszę chyba tłumaczyć dlaczego i  mam nadzieję, że uda się Walentynie choć trochę umilić czas bratanicy Moni.


   To nie koniec. Biorąc pod uwagę fakt, że tyle Was się do mnie zgłosiło i nie ukrywajmy, miałam straszną ochotę na szycie- przygotowałam jeszcze jedną niespodziankę. Oto Tekla- wesoła żyrafka.








   Tym razem los został rzucony w ręce szarańczy. Bliźniaki, po przeczytaniu Waszych komentarzy, zadecydowały, że Telka zamieszka z melką nelką, bo bardzo spodobał im się wierszyk- oczywiście, jeżeli tylko wybrana ma na to ochotę :).

    Moje Drogie- bardzo proszę o przesłanie adresów a ja już szykuję przesyłki. Wszystkim pozostałym bardzo dziękuję za udział w mojej zabawie.

   Pozdrawiam.

47 komentarzy:

  1. gratulacje dla wyróżnionych;))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałam napisać że fajna nowa szata bloga;)))

      Usuń
  2. Gratuluję wszystkim Witam w piątek
    i życzę samych serdeczności na cały weekend i dużo uśmiechu do łez.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zwyciężczyniom:)
    Żyrafka super:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :) a Tekla urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tekla jest przesłodka. Gratuluję wybranym i dziękuję za zabawę. Nowa szata piękna. A ja zapraszam na mojego nowego bloga, dzieciaczek nie ma jeszcze tygodnia :))
    http://sen-o-piwonii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla wybranych i dziękuję za zabawę!!!! A żyrafka śliczna i w ślicznej sukienusi!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Manita jesteś niesamowita:) Takie piękności poszyłaś i w świat posyłasz i będą cieszyć oczy dzieciaczków:)Nowa szata piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję zwyciężczyni- oczywiście wybrać nie mogłaś lepiej.
    A żyrafka wprost genialna. masz wielki dar do tych dodatków i tworzenia swoich projektów, które ze zwykłego szablonu stają się twoje i tylko twoje. Oby tak dalej,zachwycaj.

    OdpowiedzUsuń
  9. Żyrafka jest prześliczna jak wszystkie inne Twoje szyjątka i zgodzę się z Piecykiem, że swoim lalom nadajesz swój smak.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gatulacje ogromne!!!!!!! Ja nie wiem jakim cudem przeoczylam u ciebie Candy ??????????????? :////////////// a lala przepiekna....

    OdpowiedzUsuń
  11. Żyrafka jest śliczna:), przesyłam gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochane moje kobietki. Nawet nie wiecie ile swoimi słowami potraficie wlać ciepła i serdeczności do mojego serca. Dla mnie największym komplementem jest już to, że do mnie zaglądacie- Wy osoby, które kochacie rzeczy piękne, niejednokrotnie artyski, tworzące rękodzieło najwyższych lotów, a gdy już czytam takie cudowne słowa- to nogi mi się miękkie robią i buzia raduje. Dziękuję za to, że ze mną jesteście.

    OdpowiedzUsuń
  13. Żyrafa jest świetna !! Zakochałam się w niej, takiej jeszcze nie widziałam :):):)Gratuluje szczęśliwcom , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulację,Tekla urocza i bardzo legancka:)
    Mania ale pracowita jesteś albo ja niepozbierana:)

    OdpowiedzUsuń
  15. przyznałam Ci wyróżnienie więc jeśli lubisz takie zabawy to zapraszam http://starlightparade.blogspot.com/2013/02/versatile-blogger.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Wooooooooooooow ;) Ale niespodzianka ;))))) Radość Julci na pewno będzie ogromna - tym bardziej, że niedługo ma urodzinki ;))) Dziękuję Ci ogromnie i obiecuję fotkę rozanielonej buzi (chwilowo z niepełnym uzębieniem ;)))) Buziaczki ;))))

    OdpowiedzUsuń
  17. dzięki za zabawę!! niech się dzieciom te cudności dobrze przysłużą :) ech mi pozostało Gabrysi uszyć po prostu taką lalę...

    Pozdrawiam!! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. PS: I jeszcze gratulacje dla nowej właścicielki żyrafki ;))))

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje dla szczesciar :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  20. Cuda i cudeńka! Ah...jedna rzecz ładniejsza od drugiej! aż nie chce się wierzyć, że to wszystko ręczna robota! z przyjemnością zaczynam obserwować twoje poczynania! pozdrawiam xoxo

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje dla zwyciężczyń !!!! Tekla jest boska!!!! Dziękuję za zabawę! Buziaki dla Was!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna Tekla:)
    Gratuluję zwyciężczyniom:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wybór świetny, ale tyciu, tyciu żal .Jednak dziewczynce przyda się o wiele bardziej , a Tekla urocza pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna żyrafka i bardzo kolorowa :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Oczywiście, że mamy ochotę na przygarnięcie żyrafy :)) Dziękujemy i pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję:)))Manitko żyrafa prześliczna:D
    buziaki i miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale dziewczyny mają szczęście,gratuluję.Manita, te Twoje zwierzaki to po prostu kocham♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluje zwyciężczynią
    a żyrafa super

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję dziewczynom :) Szczęściary :) Tekla jest rewelacyjna! :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Anita! moje dziecię Magdusia melka nelka aż kwiczała jak zobaczyła, że Tekla wędruje do jej domku,byłam, słyszałam ::: )))))))))))))))
    Redę miała przyjemność osobiście poznać tę cudowną pannę : ))

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję i Ja :) i dziękuję za świetną zabawę ...Tekla cud, miód i malina ;-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Witam. Zapraszam na bombonierkową zabawę. Pozdrawiam serdecznie :)
    http://beatybombonierka.blogspot.com/2013/02/dam-drapaka.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Dziękuję Wam najpiękniej na świecie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Walentna znalazła cudowny dom :) Tekla jest prześliczna, ach te szczegóły i szczególiki :) uwielbiam żyrafki :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  36. W rzeczywistości Walentynka jeszcze piękniejsza niż na zdjęciach ;))))))))))) W najbliższy weekend będę dokumentować szczerzenie Julcinych ząbków na jej widok ;))))))))) Raz jeszcze dziękuję ;)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  37. super decyzja :P dzieki za zabawe pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz tu po sobie ślad.