Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez uprzedniego uzyskania mojej zgody.

środa, 2 października 2013

Lolek

    Witam Was serdecznie.


     Dzisiaj- w odróżnieniu od poprzednich postów, będzie szyciowo! W końcu! Nie to, że schowałam szydełko, ale muszę przecież pokazać coś innego. Szyciowo, ale  to nie znaczy, że będzie super oryginalnie. Nadal realizuję prośby moich znajomych z kociego forum. Kolejny niebieski brytyjczyk to Loluś. Wskazówki były proste- ma być śmieszny i wesoły jak oryginał oraz to, żeby można go było posadzić na komodzie. Lubię takie realizacje, gdzie mogę sobie poszaleć. Z tych moich szaleństw wyszedł on:








   Loluś już u nowej właścicielki i podobno się podoba :). Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za wszystkie odwiedziny. 

55 komentarzy:

  1. Loluś robi wrażenie, super kociak :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobno się podoba?! Bardzo, bardzo! Lolek jest cudowny, śmieszny, siedzący, taki...Lolkowy :)
    Z tego wszystkiego nie wiem gdzie go posadzić i chwilowo zamieszkał na drapaku w rozecie u Lolka. Czyli mam Lolki dwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Lolek, wypisz wymaluj :-)
      Anitko, już pisałam, ale napiszę jeszcze raz. Cudownie Ci Loluś wyszedł.

      Usuń
  3. Wspaniały Lolek,oczy wyszyte, czy namalowane?Śliczna panienka prezentuje Lolka, to chyba córeczka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malowane akrylami. Tak to moja gwiazdunia- córunia :)

      Usuń
  4. świetny kot ale nie obrazisz się Anita jak napisze że córkę masz śliczną;)oj będa stali w kolejce koledzy;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No nie Anitka ten kotek umordował rybkę ;))!!!
    ale elegancko chodzi ubrany na te rybki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny! Sama mam trzy koty w domu ale takiego chętnie bym jeszcze przygarnęła :-)
    Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to tak jak ja, też mieszkam z wesołą kocią trójcą :)

      Usuń
  7. Za kotami nie przepadam , ale takiego mogłabym adoptować - śliczny pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż człowiek sam się uśmiecha na widok takiego kota :) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny ten Lolek i jaka córcia śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jaki cudowny kociak! a jakie eleganckie ma pantalony!

    OdpowiedzUsuń
  11. boski jest ten Loluś. ta jego mina jest bezcenna:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anitko, wszytko już napisane, jesteś po prostu mistrzynią, Lolek cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podczas zapisywania komentarza znikł mi Internet, jakby co powtarzam, że Kocio jest świetny :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Lolek wymiata :D świetnie go zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. To, że siedzi, jest świetne. I wygląda jak Kot w Kapeluszu z bajki mojego synka (znaczy minka tak wygląda). I w ogóle jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocia z Ciebie mama :)a dzieci,które wychodzą z Twojej ręki piękne;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szyj Kochana te kociaki bo są cudne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Nawet nie wiecie, jak jest mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lolek jest obłędny, kolorki są supcio!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczny i nie sposób się nie uśmiechnąć do niego :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lolek jest cudny! Już samo spojrzenie na niego poprawia humor:))))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zajefajny Lolek, no to teraz kolej na Bolka ;) Buziaki kochana!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale on pocieszny:) siedząc na komodzie z pewnością wywołuje uśmiech przy każdym zerknięciu na jego mordkę:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lolek ma rozbrajający uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Loluś przeuroczy,minka rozbrajająca.Wywołał uśmiech :) Dobrze sie 'bawiłaś' ;) Zostaję,pozdrawiam i zapraszam,I. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Lolek ma cudowne spojrzenie! Niesamowity kociak :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja dopiero teraz poznałam Pana Lolka CUDNY mina obłędna superaśne kocurro,a modelka wyjątkowo urocza będzie tatuś chłopaków przeganiał z domu :)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  28. Zakochałam się w tym kociaku :-) Rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz tu po sobie ślad.