Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez uprzedniego uzyskania mojej zgody.

niedziela, 5 stycznia 2014

powrót kotów

   Witajcie!


   Jak to fajnie mieć wolnych kilka dni, bez planów, bez spraw do realizacji, bez zadań do wykonania. Fajnie jest mieć czas dla siebie. 
   Ponieważ dawno, dawno temu- nawet mi wstyd, że tak dawno temu, obiecałam mojej kolejnej znajomej z kociego forum uszycie kota. No i w końcu wczoraj zasiadłam do maszyny. 
   Danusia chciała kremowego kocurka a ponieważ taki kotek mieszka u niej w domu postanowiłam, że to właśnie on będzie służył mi za pierwowzór.

   Kolorek jest pięknym kotem brytyjskim o ogromnych oczach. Danusia mówi o nim, że jest diabełkiem z duszą aniołka. Mam nadzieję, że udało mi się, choć w części, oddać jego wygląd i charakter. 







a tu prawdziwy Kolorek 
                            zdjęcie pochodzi ze zbiorów Danusi  i zostało zamieszczone za jej zgodą

   Myślę, że jeszcze kilka kotów w manitowisku zobaczycie :) a teraz Was serdecznie pozdrawiam i życzę wspaniałej niedzieli. 

42 komentarze:

  1. Kolorek jak żywy:)))), cudo Ci wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorek wypisz wymaluj. Mały łobuziak. Jak zwykle stworzyłaś małe dzieło sztuki Anitko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No kotek niewątpliwie charakterny;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny i bardzo podobny do pierwowzoru:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczniutki kociak :) A ten prawdziwy przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę złe ocka ma ten kotek, ale jest śmieszny :)
    --> http://dwaogony.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. kocisko rewelacyjne i to uszyte i to zywe ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczniutki kociak , pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Anitko miałam nie zaglądać ale nie wytrzymałam REWELACJA wspaniały ,cudowny brat bliźniak mojego kociego bandyty :D Pychol ma niesamowity , półeczka już na niego czeka oczywiście w Kolorusiowym pokoju. Masz niesamowicie złote rączki ale to pisze Ci od dawna :))
    Bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo dziękuje :* :* :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Przypomniałaś mi " Kota w butach", ach jaki on był dzielny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolorek świetnie pozuje i dlatego kopia wyszła idealnie:) Super!
    buziaki buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. cudny kocurek..a jaki ma szaliczek:) pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana kolejny raz udowadniasz mi, że potrafisz idealnie odwzorować urodę żywych stworzeń:) To niesamowity dar, obydwa kotki są cudne:) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. To fakt, kilka kocich miotów przed Wami :)

      Dziękuję bardzo.

      Usuń
  15. haha cfany kociak:D podoba mi się bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem zachwycona!
    Kotek jak "żywy"!
    Idealnie odwzorowałaś tę jego kocią mordkę:)
    Chciałabym tak umieć malować oczy...Podziwiam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, w malowaniu zdecydowanie jeszcze trochę muszę się poduczyć.

      Usuń
  17. aaaa! jakie kocisko piękne <3

    zapraszam na ciasto mandarynkowe!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejku jaki sliczny kocurek,cudny!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękna podobizna Kolorusia :)! Wyszedł idealnie :)! Oczy tak samo magiczne jak u Kolorusia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowny a ta marynarka i szalik obłędne

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow!Wspaniały kotek,wrecz idealny,pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaki słodziutki.Cudownie wygląda!!!
    Dziękuję za odwiedziny na blogu i miłe słowo.Ciepło na sercu!
    Pozdrawiam serdecznie-Peninia♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak każdy Twój kot ten też jest cudny i widzę, że bez szydełka się nie obyło :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zarówno po oryginale jak i jego materiałowej kopii widać ,że niezły z niego urwis :) ślicznie Ci wyszedł ten kocurek :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Spojrzenie prawdziwego kota :)
    Dzięki za systematyczne wpisy.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  26. No wypisz wymaluj;) cudny!!!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  27. No ja nie wiem czy Kolorek nie będzie zazdrosny o takiego uroczego kolegę ? Cudny ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz tu po sobie ślad.