Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez uprzedniego uzyskania mojej zgody.

środa, 21 sierpnia 2013

kot, ale nie bury

   Witajcie.

    Wiecie, że sprawiacie mi ogromną radość swoimi odwiedzinami i setkami miłych słów? Tak bardzo się cieszę. Jest mi strasznie miło, że rzeczy, które wyjdą spod rąk moich- podobają się nie tylko mnie. Dziękuję Wam bardzo.

    Wiecie, że jestem kociarą. To właśnie dzięki miłości do moich czworonogów trafiłam na kocie forum, gdzie poznałam wiele innych, podobnie kocio- zakręconych ludzi. Są tam osoby, które nawet kierowane swoją pasją, tworzą blogi poświęcone swoim ulubieńcom. Taką osobą jest między innymi Pomalowana na niebiesko. Jakiś czas temu obiecałam uszyć dla niej... no oczywiście kota. Kot nie miał być ani bury, ani czarny, ani nawet rudy- tylko niebieski. Tak, tak- niebieski. Przecież nic w tym dziwnego, przecież same mamy niebieskie brysie. Dodatkowe prośby to- szare spodnie na szelkach, czarne wąsiki, bursztynowe oczy no i ogonek wystający ze spodenek a w ręku miał trzymać serducho.

    Długo myślałam jak ma ten niebieściak wyglądać. Myślałam, kombinowałam i wydumałam. Powyciągałam klamotów, zasiadłam do maszyny i przez kilka kolejnych godzin pomagałam kociambrowi przyjść na świat. Lubię ten proces twórczy, gdyż nic wówczas dla mnie się nie liczy- nie muszę jeść, pić nawet do łazienki biegnę już w ostatniej chwili ;).

      Kot w worku dotarł już do swojej nowej Pani więc mogę go pokazać. Oto i niebieski kot we własnej osobie. Wszelkie prośby zostały spełnione. Do serduszka doszyłam jeszcze rybkę- tak mi się wydawało, że kotek jej bardzo potrzebuje. 












   Ciekawa jestem czy Dziubulek Pomalowanej pozwoli na wprowadzenie nowego kota do stada ;)? Jak przebiega dokocenie możecie podejrzeć tu :).

    Do następnego razu!

61 komentarzy:

  1. Cóż za elegancik:) Pozdrawiam wakacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. te z ejstem kociarą :) zwłaszcza odkąd mam Polę!
    elegancik geniaaalny!
    dziś ostatni dzień kulinarnego rozdania- serdecznie zapraszam!
    www.cookplease.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale przystojniak z tego kocurka!!!!!!!! Boski jest!!! I te kolorki...i serducho..i rybka... i achy i ochy... Utalentowana jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za kotami, mam psa, ale ten niebieski jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super ten kot, podziwiam Cię za cierpliwośc do szczegółów, pozdrawiam sedecznie, Jola

    OdpowiedzUsuń
  6. boooooooooooooooski, a jaki ogonek niebieski śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mistrzostwo! Spodnie są obłędne! :-))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Anitko, jesteś cudowna. Pan Kot rozkochał mnie w sobie bezgranicznie. Jest idealny, przepiękny, cudowny... i pięknie pachnie. Brak mi słów. Jesteś artystką o ogromnym talencie.
    Jeszcze dziś zdam na blogu relację z tego jakże wspaniałego dokocenia.
    Pan Kot zajął zaszczytne miejsce na komodzie w salonie.
    Jeszcze raz serdecznie Ci dziękuję za to przepiękne dzieło sztuki :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. przeuroczy i ta ryba i to ubranko no jest przesłodki

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten Kot to dzieło sztuki! Mistrzostwo!!! jestem pełna podziwu, bo szycie zabawek to dla mnie czarna magia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mogę wyjść z zachwytu. Kocur jest niebywały :) I te jego portki. Wygląda super. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki on dostojny ,elegant z niego -bardzo fajny pozdrawiam pa.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super kociak :) Taki śmieszny troszkę :) :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Koty jakie toleruję to na obrazkach i zabawki [ przykro mi] nie lubię i mam uczulenie na sierść] , ale tego bym zniosła ha ha pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki cudny ,no żeś kochana pięknie go odszyła nie wiem czy go wpuszczą chyba piękną z zazdrości :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję wam moje Kochane :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaki cudny elegancik,muszka i koszula powala:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Też lubię ten stan, nazywa się Flow.

    Kot przecudo, własnym oczom nie wierzę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny! :) A te spodnie! Genialne :)

    Pozdrawiam :)
    megshandmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny kocur, i jaki grubasek z niego:)a portki jakie superaśne, w grochy!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeju jaki on jest cudowny! :)) Wyszedł Ci naprawdę cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny kotecek! Mój Klus ma poważną konkurencję, chociaż też jest niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sliczny wyszedl Ci :) Suuper ma ogonek jak i ta rybka i serduszko :):) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Elegant z muchą a może dżentelmen z sercem na dłoni;)
    Zabawne portasy w grochy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. cudny kot, niie wyobrażam sobie jak miałabym uszyć takie świetne ale małe spodnie i...dodatki. Fantastyczny jest ten kocurek
    pozdrawiam Mirella

    OdpowiedzUsuń
  26. Elegancki przystojniak, a ta rybka mistrzostwo :))

    OdpowiedzUsuń
  27. rewelacyjny kotek:-)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. piękny <3 ubranko ma wspaniałe!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny!!! w tym wdzianku wygląda słodko.
    Pozdrawiam-D.

    OdpowiedzUsuń
  30. Perfekcyjny! Świetna robota! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Niebieski kotek wyszedł Ci przepięknie! Wspaniale go wystroiłaś i jeszcze to serduszko i rybka :)
    Pozował do zdjęć jak rasowy model ! :))))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jest cudny! I taki pozytywny, przyjazny usmiech. Nic tylko przytulić. A najbardziej podoba mi sie ogonek, który wychodzi ze spodenek. Słodziak:)

    OdpowiedzUsuń
  33. No to się zakochałam...Pan Ślimak nie będzie z tego zadowolony...:).

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękna kicia! Warto dorobić jej duuuuże stadko klonów!
    Aldi z Powoluśku

    OdpowiedzUsuń
  35. Superowy kociak!!!! Ma fajniutkie wdzianko!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale słodziak z tego kotka:) rewelacyjnie Ci wyszedł:)

    OdpowiedzUsuń
  37. elegancik z niego pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  38. I w takich kolorkach prezentuje się dostojnie.

    OdpowiedzUsuń
  39. Jest piękny Zdolniacho :)
    Poproszę taką szarą sukienkę w białe grochy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym taką chciała, tylko kto mi uszyje. Nie mam cierpliwości do dużych ubrań i długich szwów ;)

      Usuń
  40. Dziękuję Wam z serca całego.

    OdpowiedzUsuń
  41. CUUUUUDOWNE kocisko!gratuluję talentu:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Swietny kociak :) i z tego co widzialam juz sie zadomowil u nowej wlascicielki :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Sympatyczny kocurek :))))) a rybka oczywiście musi być, obowiązkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Witaj! Zajrzałam do Ciebie i przepadłam :) wiele jeszcze postów przede mną, ale nadrabiam zaległości dzielnie!

    Ładnie tu u Ciebie i gwarno :)

    OdpowiedzUsuń
  45. mrrrrr jest rewelacyjny:) Ale Ty masz talent do tworzenia takich lalek, są idealne pod każdym względem, szycia i kolorystyki i oczu oderwać nie można:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Jaki elegancki kocurek,uwielbiam Twoje szyjątka♥

    OdpowiedzUsuń
  47. kot jest genialny!!! jego mina zadowolonego z siebie, sytego kota - zabójcza:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Niesamowity! I jaki ma elegancki strój!

    OdpowiedzUsuń
  49. O w mordeczkę, brak słów. Pozdrawiam serdecznie Manitko.
    Aga z Wrocka

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz tu po sobie ślad.