Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez uprzedniego uzyskania mojej zgody.

piątek, 23 sierpnia 2013

specjalnie dla Chenii :)

   Witajcie!


    Na samym wstępie dziękuję Wam za tyle miłych słów pod ostatnim postem. Dziękuję Wam za nie z całego serca i zaręczam, że są one dla mnie niezwykle motywujące i sprawiają mi wiele frajdy. Witam również nowych gości w manitowisku- to dla mnie ogromna radość. 

   Ostatnio Chenia prosiła o tutek na materiałowe kwiatki- ślimaczki, więc dzisiaj spełniam jej prośbę.


Potrzebny jest nam pasek tkaniny, nie musi być równy, ja nawet wolę gdy jest poszarpany i ma różną szerokość, bo wtedy kwiatki wychodzą o fajniejszych kształtach. Tym razem jednak pasek jest równiutki. 

Pasek zaczynamy skręcać wokół własnej osi. Tu, tylko żebym mogła zrobić zdjęcia przypinałam szpilkami, ale normalnie robię to w rękach.

Zaczynamy zwijać ślimaka, wokoło. 

Teraz należy naszego ślimaka utrzymać w ryzach. Szkoły są dwie- igłą i nitką przyszywamy każdą kolejną warstwę do poprzedniej lub przymocowujemy za pomocą kleju. Osobiście wolę drugą metodę, bo jest szybsza i używam magika. 

Skręcamy i przyklejamy,

aż nam się skończy nasz pasek.Gotowe.

Teraz już tylko ozdabiamy wedle uznania.

   Ponieważ miałam już kwiatek, trzeba było coś z nim zrobić. Postanowiłam zmienić wygląd zakupionego kiedyś wianka i coś mi z jego wyglądem nie pasowało. Wyglądał tak.



   Pozbyłam się zbyt świątecznych ozdób, machnęłam kilka razy pędzlem zamoczonym w białej farbie, dołożyłam kilka kwiatków, koronkowe listki i podoba mi się bardziej. 



   Skoro miałam farbę pod ręką, to maznęłam jeszcze koszyk i dodałam mu falbankę. 




      Na samym końcu pochwalę się jeszcze prezentami jakie dostałam od Pomalowanej na niebiesko, jako podziękowanie za Pana Kota. Prezent bardzo mi się podoba i jeszcze raz serdecznie dziękuję. 


    Życzę Wam słonecznego weekendu i spokojnego odpoczynku.

48 komentarzy:

  1. Znów piękne rzeczy stworzyłaś :)
    Cieszę się, że upominek CI się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za przejrzystego tutka na kwiatki:)
    Wianek i koszyk jak najbardziej na tak po przemianie:)
    Fajne prezenty dostałaś,wymianka udana.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe te kwiatki, może je gdzieś wykorzystam :) i bardzo podoba mi się pomysł na aranżację koszyka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne metamorfozy - i wianka i koszyka :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kwiatki zaskakująco proste do wykonania i bardzo efektowne :-) Wianek po przeróbce dużo zyskał! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Kochana - na pewno skorzystam z instruktażu :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne kwiatki, wianek cudny, koszyk zresztą też:)

    OdpowiedzUsuń
  8. a wiesz, że i ja miałam pisać w sprawie tych kwiatków? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo te kwiatki! Kursik świetny, niejedna z nas skorzysta:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wianuszek mam taki sam tylko biały i też mi ta ozdoba do gustu nie przypadła! Z kwiatkami wygląda pięknie!!!A koszyczek jaki urokliwy!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Poluję na taki koszyk, żeby go sobie obszyć od środka i pomykać jak pańcia na zakupy :). Właśnie taki z dwoma uszami :). Kwiatki super fajne - może uczynię sobie taką broszkę :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za tutka, mam podobny wianek (do powieszenia) i zastanawiałam się jak go ozdobić. Teraz już wiem co zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie te kwiatki wyglądają
    dzięki
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny sposób na kwiatki :) Bardzo podobają mi się nowe wersje wianka i koszyka! Rewelacja :)

    Pozdrawiam :)
    megshandmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. hej, fajnie Ci wyszło to mazanie i klejenie. Pomysł na kwiatka sobie zapisuję . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiklinowy wianek wygląda o niebo lepiej !!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Twój nowy wianek jest cudny, od razu się w nim zakochałam! A ten stojak do wianka to był w komplecie czy sobie robiłaś? Jak tak to w jaki sposób?:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, podstawka była już z wiankiem, ale to kawałek deseczki i dwa patyczki, więc można próbować.

      Usuń
  18. Prosty sposob i jak cieszy oczka :) Kwiatki sliczne :) Dziekuje za lekcje na pewno kiedys ja wykorzystam :) Wianek jak i koszyczek Przesliczne :) Pozdrawima :)

    OdpowiedzUsuń
  19. he he poskręcałaś, posklejałaś, pomazałaś, doczepiłaś, a tak sobie... a jakie świetne efekty! :) Uwielbiam takie metamorfozy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. dzieki za tutek :) szukam u siebie magica ale nie ma muszę poszukać na all , bo wersja zklejem szybsza :) piekny wianek :)

    OdpowiedzUsuń
  21. No i jak widać wystarczy popruć, posklejać i maznąć i gotowe.
    Tylko pomysł trzeba opatentować, bo inni podkupią i zbiją krocie.
    Super podpowiadajka.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z takich kwiatków, tylko że z papieru robiła już ozdoby Kamila z Domu na Górce, więc pomysł już istniał dawno.

      Usuń
  22. A czym malowałaś tą wikline?
    Koszyk jest fantastyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dobra z Ciebie duszyczka:)Uroczy kwiatuszek,pewnie i ja skorzystam z Twoich rad.Wianek i koszyczek są cudne♥Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Tak więc można zabrać się za ozdabianie wianków [ zrobiłam z brzozy i zastanawiałam się jak ozdobić] problem pomogłaś mi rozwiązać - Dziękuję Manitko - cała reszta świetnie zrobiona pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  25. zawsze myślałam ,że te kwiatki to nie wiadomo jak są zrobione gdyby ktoś mi powiedział ,że to z pasków z materiału bym nie wierzyła .... a są takie piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne ozdoby wyszły:) Uwielbiam takie "drobiazgi"

    OdpowiedzUsuń
  27. Zapraszam na moją JESIENNĄ WYMIANKĘ:)

    OdpowiedzUsuń
  28. I ja skwapliwie skorzystam z Twojego kursu robienia kwiatka....a koszyk po renowacji cudo..poprostu cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  29. jak zwykle pomysłowa... niby nic takiego taki kfioteczek, a nie przyszło by mi do głowy żeby zrobić, gdyby nie Twój wpis :)...ale to jakby nie nowość :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziękuję z kursik, na pewno skorzystam, muszę tylko zakupić klej :)
    Wianek i koszyczek wyglądają pięknie po liftingu! Podobają mi się listki z koronki - bardzo fajny pomysł!
    Prezenty wspaniałe !
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kwiatki i kursik wspaniałe. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  32. a mnie wiola męczyła o ten tutek to wyślę ją do Ciebie :) A Twoje przerówbki przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  33. No patrz...a przed chwilą pisałam że mi takie kwiatki nie wychodzą :) spróbuje Twoją metodą :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Manitko czy mogłabym dodać twoje kwiatki do inspiracji DIY jakie bedę niebawem u mnie szykować, oczywiście z odnośnikiem do Twego bloga.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz tu po sobie ślad.