Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez uprzedniego uzyskania mojej zgody.

sobota, 19 stycznia 2013

nadal szyję jasie

   Witajcie.

   Ale nam się piękna zima zrobiła. Zdecydowanie wolę cieplejsze miesiące ale sama się przed sobą przyznaję, że obok takich widoków nie potrafię przejść obojętnie. Wszystkie drzewa zostały pomalowane na biało a ziemia pokryła się bardzo grubą, białą pierzyną. Jest ślicznie.

 Ja nadal szyję jasie na aukcje zorganizowaną przez ekoubranka. Ponieważ tyle wspaniałych osób się do niej przyłączyło szyjemy dalej, do kolejnych szpitali. Natalia na bieżąco informuje, gdzie wysyłamy gotowe powłoczki, więc jeżeli ktoś ma tylko chęci, czas i ochotę zapraszam serdecznie do niej. U mnie powstało kolejnych siedem poszewek. Jest róż, koty, cyrk i bohaterowie dziecięcych bajek.




   Ostatnio zapomniałam ale teraz nadrabiam. Otrzymałam wyróżnienie od Aguski31., za co dziękuję jej z całego serca.


    Teraz muszę odpowiedzieć na pytania.

  1. Auto czy rower? Auta nie posiadam (tak, tak- w dzisiejszych czasach obywamy się bez tego wynalazku), jazdy na rowerze nie lubię. Pozostaje więc autobus oraz niezawodny środek lokomocji w postaci nóg moich osobistych.  To mój ulubiony środek transportu.
  2. Najmilsze wspomnienie z dzieciństwa. Chyba pierwsza wizyta w nowym mieszkaniu. Pamiętam jak przekroczyłam próg M4 i ogrom powierzchni jaki zrobił na mnie niewiarygodne wrażenie. Wcześniej mieszkaliśmy w 4 w jednym pokoiku u babci. To były czasy.
  3. Smażone czy gotowane? Zależy co i kiedy ;)
  4. Horror czy komedia? Zdecydowanie nie lubię horrorów.
  5. Zabawa (dyskoteka) czy impreza w domu? Prywatka.
  6. Ulubiona pora roku. Wiosna.
  7. Mieszkanie w bloku czy dom? Mieszkam w bloku i nie najgorzej mi z tym ale dom mi się marzy.
  8. Najśmielszy prezent jaki dostałam- nie potrafię sobie przypomnieć czy było coś śmiałego, chyba raczej zawsze otrzymywałam stonowane prezenty.
  9. Ulubiony kolor. Lubię praktycznie wszystkie poza żółtym, choć czasami w niewielkich ilościach mi nie przeszkadza. Nie lubię ciemnych odcieni kolorów, zwłaszcza zieleni. 
  10. Czy obchodzisz Walentynki? Tak, ale tak spokojnie, z maleńkimi prezentami. 
   Nie nominuję kolejnych blogów imiennie- tak jak zawsze, autorzy blogów, które obserwuję mogą się częstować do woli. Każdy Wasz blog jest wyjątkowy i zasługuje na wyróżnienie, więc proszę bardzo- przyjmijcie wyróżnienie i odpowiedzcie na pytania Aguski.
   Wam wszystkim dziękuję za wszystkie komentarze, dziękuję nowym obserwatorkom za dołączenie do manitowiska- to jest dla mnie największym wyróżnieniem. 
    Życzę Wam miłej soboty. 


12 komentarzy:

  1. śliczne poszeweczki :) ja już swoje wysłałam.
    A zima też mi się podobała do chwili az musiałam sobie drogę do ulicy odkopać, aby autem wyjechać. "RENCÓW" nie czuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz dobre serce Anitko, ale to dobrze gdyż korzysta na tym dużo osób, jasie fajne pozdrawiam Dusia [ja jestem w trakcie]

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna akcja z tymi jaśkami:) oczywiście też się dołączę koniecznie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje wyróznienia .. ach poszeweczki jakby nie ta moja maszyna zdrajczynia tez bym sie dołączyła .. pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje kolejnego wyroznienia:) Super, ze szyjesz na aukcje, niech Ci to idzie gładko, a pomysły niech sypia się z rękawa:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję Manitko wyróżnienia!
    Szyj, szyj kochana i twórz piękne jasieczki :)
    Miłego wieczorku:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle czyta się wyśmienicie , a przy sobocie ,hmm ..jeszcze bardziej ...bardzo lubię Twoje posty , z pozdrowieniami :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog :))
    Ciekawy post ;] Podoba mi się !!!
    Życzę miłego weekendu.

    Zapraszam również do mnie :)
    I na moją stronę https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Za polubienie byłabym ogromnie wdzięczna !

    OdpowiedzUsuń
  9. Manita masz jeszcze ode mnie ;)
    Nominowałam Cię do zabawy:http://titkolandia.blogspot.com/2013/01/ciemna-masa.html
    Będzie mi bardzo miło, jeśli odpowiesz, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  11. Hi there, its good post about media print, we all be familiar
    with media is a enormous source of information.

    Check out my site plus de vues sur youtube

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz tu po sobie ślad.