Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez uprzedniego uzyskania mojej zgody.

niedziela, 8 grudnia 2013

szybka girlanda diy

   Witajcie.


   Na całe szczęście pożegnaliśmy się już z Ksawerym. Na dowód jego obecności pozostały połamane drzewa. Pozostawił jednak śnieg, który stanowi całkiem spory dywan przykrywający ziemię. 
     W końcu dzisiaj mam wolny dzień. No dobrze, nie do końca wolny, bo mam dyżur pod telefonem, ale mam nadzieję, że będzie spokojnie i nie będę musiała jechać do pracy. W związku z tym postanowiłam przeprosić się z moją Silverką i przygotowałam sobie szybką girlandę. 
      Muszę przyznać, że do jej powstania zainspirowała mnie girlanda Magdy i zrobiłam sobie podobną. 

      Przygotowałam sobie kawałek białej bawełny, z której przygotowałam trójkąty w ilości sześciu sztuk. W swoich szwy poprowadziłam na zewnątrz. U góry zrobiłam tuneliki. 


    Następnie z ziemniaka, przy pomocy foremki do ciastek, stworzyłam stempelek- u mnie padło na gwiazdkę. 


     Gwiazdkę pomalowałam równo farbą akrylową w kolorze szarym i poodbijałam na trójkątach z materiału. 



   Na koniec nawlekłam trójkąty na sznurek i gotowe. Można girlandę zawiesić w wybranym miejscu. Stempelek można przekazać dzieciakom, zabawa gwarantowana.





       Życzę Wam miłej niedzieli. 

33 komentarze:

  1. Świetna:) Przypomniałaś mi o tym ziemniaku:) Super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jest:)A pomysł na stempel rewelacyjny:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna girlanda i rzeczywiście szybciutka ;) Bardzo fajny pomysł z wykorzystaniem ziemniaka! :D Muszę spróbować :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł:) u mnie wczoraj też powstała girlanda tylko z nutkowych kartek:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Anitko, rewelacyjnie wyszła girlanda. Tak proste do zrobienia, a tak piękne. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna girlanda ;)
    Fajny pomysł z tym stempelkiem ;)

    pozdrawiam i serdecznie zapraszam do siebie na candy świąteczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gwiazdki w tym roku królują:))) Fajnie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super Ci wyszła ta girlandka :-) Genialny pomysł z tym ziemniacznym stempelkiem, ja ostatni raz takie stemple ziemniaczane w szkole :-)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na moje Świateczne Candy
    handmadebyevi.blogspot.cm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też pamiętam je ze szkoły, ale to bardzo fajny pomysł i będę z niego korzystać częściej :)

      Usuń
  9. Uwielbiam takie projekty, szybko i pięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna, prosta girlanda :)
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna girlanda,stempelek przypomniał mi prace ręczne w szkole

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie Ci wyszła i te gwiazdki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie wyszło.. szybka do zrobienia a taka ładna!

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny pomysl z tym ziemiakiem!! juz zapomnialm o jego takowych funkcjach:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomysłowo :) Już zapomniałam o pieczątkach z ziemniaka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ha !!!! Kradnę a co bo mnie się podoba jak nic! :D:D piękna girlanda i można ją tak świątecznie zrobić :D:D:D
    Cudo Manitko :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Pieczątkami ostatnio się bawiłyśmy ale nie przyszło mi go głowy, że można zrobić super girlandę.Świetne

    OdpowiedzUsuń
  18. Cześć Anita!!!Dzięki za odwiedziny i miły komentarz, dzięki temu mogłam dotrzeć do Ciebie! Masz świetnego bloga! Bardzo podoba mi się Twój oryginalny styl! Prace które robisz są cudne! A umiejętności takiego szycia i szydełkowania szczerze zazdroszczę! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniały pomysł!:) Mogę odgapić?:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialny pomysł i wykonanie ♥Zdolna z Ciebie bestyjka ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny miałaś pomysł :) Zawsze widziałam girlandy kolorowe do dziecięcych pokojów, a tu taka odmiana. Super :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz tu po sobie ślad.