Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez uprzedniego uzyskania mojej zgody.

środa, 4 grudnia 2013

same maluchy

   Witam Was serdecznie.


   Na dworze jest coraz zimniej. Śniegu wprawdzie nie widać, ale w powietrzu czuć mrozek. Święta zbliżają się wielkimi krokami a ja w powijakach. Miałam dobry start w przygotowaniach do nich a teraz... nie mam czasu na nic. Praca, praca, praca, dzieciaki i jeszcze sporo spraw urzędowych. Chcę wolnej chwili! Chcę trochę czasu dla siebie i swoich robótek! Marzy mi się wolny tydzień, ale to tylko marzenie.


   Dzisiaj pokażę Wam tylko maluchy. Szarańcza w sobotę idzie na urodziny koleżanki, więc przygotowałam torbę na prezent. To zdecydowanie lepsze rozwiązanie, niż papierowe opakowanie. Zawsze można ją później wykorzystać. Jako dodatek opaska z kwiatkami.



   Zdołałam jeszcze wyszydełkować małą czapę dla córeczki znajomych, która niebawem pojawi się na świecie. 


    Teraz już zmykam. Mam nadzieję, że Wy macie więcej czasu- czego Wam życzę z całego serca. 

26 komentarzy:

  1. Pomysł świetny, praktyczny, a co do czasu u mnie brak,pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  2. deficyt czasu to jakas epidemia;-) Sliczna torba,az sama chcialabym miec urodziny,kiedy Ty pakujesz prezent:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też wciąż brak czasu...
    Torba jest po prostu piękna!:) Fajny pomysł taka torba jako prezent:)
    A czapeczka swoim cudnym widokiem rozczula, a co dopiero jak będzie na główce nowonarodzonego maleństwa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. dawno u Ciebie nie byłam (nie bij!) - a tu nowa sympatyczna szata graficzna i cuda na zdjęciach! Z powodów oczywistych rozczuliła mnie czapeczka... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne rzeczy, torba jest megasna:)

    ps. zapraszam na moje świąteczne candy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też bolesnie cierpię na brak czasu..tyle bym chciała zrobic doba za krótka...pomysłowe te torby, pozdrawiam serdeznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł z taką torbą świetny, później na pewno się przyda, czapeczka urocza, a czasu też brak, to chyba normalne, doba musiała się po prostu skrócić ;)))

    OdpowiedzUsuń
  8. fajniasta torba , a czapuinka sliczna !

    OdpowiedzUsuń
  9. No dobra, torebka jest fajna i to doskonały pomysł, 100x lepszy niż papier:) Ale ta czapunia... ta czapunieńka... jacieeee cudo i sama słodycz!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Torba na prezent jest super sama w sobie a pomysł sam w sobie też genialny ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysl na opakowanie na prezent :) Takie pomysly mi sie bardzo podobaja :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajniutkie! Szczególnie czapcia mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne prace, pomysł na torby świetny! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja w nieskończoność będę się powtarzać. Superaśne. A czas faktycznie go za mało.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jestem fanką praktycznych rzeczy -torbą będzie doskonała jako prezent a w czapce sama bym biegała-świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jestem za, świetny pomysł i z pewnością nie pójdzie w kat po wypakowaniu prezentu ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie wielofunkcyjne torby to świetna sprawa. W Twojej trzymam robótki :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne nowości pokazujesz:) Torba mnie urzekła, bo ten kolor uwielbiam. Super pomysł na opakowanio-prezent, bo moim zdaniem już sama torba jest świetnym podarkiem. A czapeczka dla maleństwa słodka:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ech z tym czasem ...Ja to mam takie zaległości blogowe ,że aż wstyd! Jasiek mi wiecznie choruje ,święta i ta krzątanina...Ech a tyle sobie naobiecywałam. Torebusie śliczne ! Bardzo fajny pomysł :) A ta czapa dla malutkiej to odlot ,aż by się chciało takie maleństwo w domu mieć hihi .Pozdrawiam Cię cieplutko i nie daj się zimie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Taka torebka na prezent to prezent sam w sobie :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz tu po sobie ślad.