Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez uprzedniego uzyskania mojej zgody.

czwartek, 5 grudnia 2013

nasz wieniec

   Witajcie!


    Wyłuskuję każdą wolną chwilę na oddawanie się pasji tworzenia. Tych momentów jest jednak niewiele a więc i powstaje mało. Tym bardziej cieszy mnie każda rzecz, jaka powstaje.
     Tym razem pokażę Wam wieniec. Zrobiłam go razem z moją córcią. Wykorzystałyśmy włóczkę z bąbelkami, gwiazdki z masy solnej, bombki oraz... suche róże. A co- róże na święta? Dlaczego nie! Trochę je maznęłyśmy białą farbą i już.







   I jak? Może być?
   A tu mamy jeszcze nasze adwentowe świece, które zamieszkały w szklarni. Też szybka realizacja dla zapracowanych. 


Chrońcie się przed wichurami. Pozdrawiam serdecznie. 

12 komentarzy:

  1. Ale cudna szklarenka!!!! Piekne dekoracje zrobiąłaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny wieniec <3 I róże pasują :D Świetnie wyszedł!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne dekoracje :)
    Wieniec też wyszedł super
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w mój quillingowy świat
    handmadebyevi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wieniec wygląda ślicznie, a co zobaczę u Ciebie to wypad do IKEA planuję po tą szklarnię, ale później okazuje się, że w koszyku kilka rzeczy bardziej potrzebnych niż szklarnia i wmawiam sobie, że następnym razem ... A w nocy wiało niesamowicie mocno, spać nie mogłam, rano walczyłam z wiatrem w drodze do pracy i nie było to przyjemne, wychodząc chyba do torby kilka ryz papieru sobie włożę by mnie nie zwiało ;))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też do tego zakupu się trochę zbierałam, ale kupiłam około pół roku temu i jestem bardzo zadowolona :)

      Usuń
  5. wianuszek śliczny, bardzo pozytywny i klimatyczny:-) A szklarniana instalacja rewelka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Romantyczny wianuszek, uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Po prostu piękny wianuszek!!!! Córa Twoja zdolna po mamusi ;) No ta szklarnia fantastyczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny i fajnie wyszły te świece adwentowe :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz tu po sobie ślad.