Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez uprzedniego uzyskania mojej zgody.

piątek, 20 grudnia 2013

coraz bliżej Święta, coraz bliżej...

   Witajcie.

    Świąteczny czas zbliża się wielkimi krokami. W domu coraz więcej dekoracji a już niedługo zapachnie piernikiem. Dzisiaj będzie dużo zdjęć, chcę Wam pokazać jak się przygotowujemy do tych radosnych dni.

na oknie zamieszkał spory patyk :) z ozdobami

jest nawet wróbelek

i cudowne szydełkowe ozdoby od kochanej Dusi
Dusiu odbierz pocztę, proszę

no i jemioła, dużo jemioły









i nasza kolorowa choinka



  Teraz zmykam, bo pracy jeszcze sporo.

20 komentarzy:

  1. Cudnie, Manitko, aż oczu nie mogę oderwać od Twego patyka i całej reszty zresztą też:)
    A ta choinka to tak mnie kusi, że już nawet do własnych ścinków się przymierzam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż ciężko mi w to uwierzyć, że to już za kilka dni...

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo, przypomniałaś mi o jemiole:)

    ps. pięknie u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zapomnijcie o pocałunkach pod jemiołą:-))))Ja posyłam wirtualne:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się ,że moje skromne ozdóbki są w tak doborowym towarzystwie , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie u Ciebie!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Manitko jak pięknie się u ciebie zrobiło:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Swieta na całego, swiąteczne więc pozdrowienia zasyłam, Jola

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie już u Ciebie istna magia

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana, ale cudnie u Ciebie. A mnie się nawet nie chce ubrać choinki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie, świątecznie, magicznie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapachniało Świętami... pięknie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. O takiej bombki jak od Dusi sie uczę. Piekne masz dekoracje i jak duźo! Oj czuć magie świąt czuć

    OdpowiedzUsuń
  14. mi najbarziej spodobał się wróbelek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie ozdobiłaś mieszkanie:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz tu po sobie ślad.