Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez uprzedniego uzyskania mojej zgody.

niedziela, 15 grudnia 2013

girlanda

   Witajcie.


    Ostatnio moje dzieci przyniosły ze szkoły zamówienie na świąteczną girlandę z choinkami. Oczywiście, że zgodziłam się ją uszyć, ale był pewien mały szkopuł. Girlanda miała być w kolorze pomarańczowym. Hmm, pomarańczowe choinki? No ale cóż, nie chciałam dyskutować. Dodałam trochę bieli i małe elementy zielonego, jednak głównie bazowałam na wybranym kolorze. 








   I wiecie co? Nawet mi się podoba ta pomarańczowa girlanda.

   Miłej niedzieli. 

33 komentarze:

  1. Świetna!!! A ten bałwanek obłędny poprostu :)))) Muszę przyznać, że ten pomarańcz prezentuje się bardzo ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. słodkie :) właściwie to powinnam napisać, że takie pomarańczowe :) śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajna girlanda :D ciekawie to wygląda w kolorze pomarańczowym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajna :D i do tego pomarańczowa!! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna girlanda, słodki bałwanek:-))) A pomarańcz w roli głównej na pewno w szkole zrobi furorę :-) Miłej niedzieli :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie super! inne i oryginalne!to jest własnie fantazja dzieci co u nich uwielbiam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna, ale najbardziej wymiata bałwan ;-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna i nawet w tym kolorku wygląda rewelacyjnie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetna girlanda! Mi się bardzo podoba kolor! Taki żywy i radosny :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. słodko i radośnie:)! ślicznie wyszło.. pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna girlanda w tej pomarańczce:)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna ta girlanda :D ja się właśnie przymierzam do własnej i to niezłą inspiracja ;) pozdrawiam lemoor

    OdpowiedzUsuń
  13. W pomarańczowych barwach też wygląda fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A dlaczego nie pomarańczowe? Bardzo energetyczny kolor i girlanda na pewno będzie się pięknie komponowała z zielenią świątecznego drzewka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niespotykany kolor jak na świąteczną girlandę,ale wyglada super:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bajerancka. Kolor bardzo mi się podoba. Będzie rozświetlać całość.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pomysł fajny ale czemu pomarańcz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Widziałam ,różowe, niebieskie więc dlaczego nie pomarańczowe? - super pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale piekną girlande zrobiłas,cudo!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Slicznie wyszla Ci ta girlanda :):) Tak wlasnie wyjatkowa przez ten pomaranczowy kolorek :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna, w sumie to dobrze, że pomarańczowa bo okazało się , że wygląda rewelacyjnie a pewnie gdyby nie zamówienie do głowy by nie przyszło szyć w takich kolorach :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Naprawdę nie dochodziłaś dlaczego właśnie pomarańczowa?

    OdpowiedzUsuń
  23. Hmm zdziwił ten kolor, ale w sumie fajnie wygląda :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajna bardzo. Taka hmm "świeża" i inna niż te, które do tej pory oglądałam.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz tu po sobie ślad.