Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez uprzedniego uzyskania mojej zgody.

niedziela, 1 grudnia 2013

gdy czasu jest mało

   Witajcie.


    Miał był wolny weekend i sporo czasu na realizację planów. Miał być, ale nie był. Nocne wezwanie do pracy i później odsypianie nocki w sobotę. Z wolnego czasu zostało niewiele, więc i niewiele powstało. Tylko jeden lampion. Słoik, trochę sznurka, tasiemka i korale i jest. 






    Mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu wygospodaruję więcej czasu. Życzę Wam miłego wieczora. 

31 komentarzy:

  1. Może i niewiele powstało, ale za to jakie piękne !!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki pomysł na lampion bardzo mi się podoba! Gdybym tylko miała gdzie coś takiego zawiesić, zrobiłabym to natychmiast. Poczekam jednak do lata, na imprezę na świeżym powietrzu i do powieszenia pod drzewem będzie jak znalazł:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł,bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczny :) I zycze Ci wiecej wolnego czasu !!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. I skąd ja to znam, co ja dzisiaj nie miałam zrobić .......
    Lampionik rewelka, uwielbiam wszelkie dekoracje ze sznurka a w połączeniu z czerwienią wygląda znakomicie. Kochana Tobie również życzę owocnego tygodnia, a jak znajdziesz jakieś lekarstwo na ten czas to daj mi znać. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny. Świetny pomysł. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny wyszedł :) Lampioników nigdy dość zwłaszcza o tej porze roku:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak pan czas ...współczuje pracować w nocy a lampion na ten nadchodzący czas będzie jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Wam bardzo. Lubię moją pracę, przynosi mi wiele satysfakcji ale zjada sporo czasu pozornie wolnego, no cóż, jak to się mówi służba nie drużba.

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny lampionik.. klimatyczny na nadchodzącą zimę i święta.. pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale świetnie to zrobiłaś!!!!! Zachwycona jestem...jak diabli:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ...ale za to jaki fajowy lampionik, lubię takie:) Ja dziś spędzam noc w pracy, ale dobrze, że mam internet:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. może i małe ale jak pięknie oko cieszy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiem kochana jak to jest po nocnej zmianie.... człowiek by tyle chciał zrobić, ale swoje trzeba odespać ... uroczy lampionik:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. i co to będzie jak już czasu będzie więcej ;))) ... uroczy lampionik♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Czasami odnoszę wrażenie, ze nie ma nic gorszego niż brak czasu... ale lampionik wyszedł Ci świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. To i tak podziwiam, że masz jeszcze chęci na rękodzieło :)

    OdpowiedzUsuń
  18. prześliczny....niby drobiazg, a efekt niesamowity... Ty to umiesz zrobić coś z niczego... :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz tu po sobie ślad.