Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez uprzedniego uzyskania mojej zgody.

środa, 18 grudnia 2013

jabłuszko

    Witam Was serdecznie.

    Dzisiaj szybki post. Pokażę Wam pudełeczko, jakie wydziergałam dla mojej gwiazdeczki na spinki i gumki do włosów. Mam nadzieję, że Iskierka teraz w nim będzie trzymała te swoje ozdoby i już ich nie będę oglądać w każdym miejscu domu.






    Jak tam przygotowania do Świąt? U nie powolutku. Buziaki.

25 komentarzy:

  1. Ojej...jak byłam mała mama zrobiła mi bardzo podobne pudełeczko na kolczyki...ale mi sie cieplutko na sercu zrobiło...

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne jest :) U mnie przygotowania idą ślimaczym tempem niestety :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest cudne! :) Moja też ma osobne puzderko na ozdoby, działało kilka tygodni, a potem znowu. Teraz jak znajduję w nieodpowiednim miejscu to wołam, ale Martyna już wie gdzie TO ma odłożyć :) Więc takie puzderko to świetna sprawa, podziwiam zdolności :)
    U mnie pierniczki upieczone, stroik będę robić w sobotę,a w wigilię ubieranie choinki... ogólnie bez stresu, na spokojnie, mimo że jestem w lesie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale świetne!!!! chyba zgapię mogę???

    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach,przeurocze takie jabłuszko!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne:) Tylko czy aby Twoja Gwiazda będzie pamiętała, do czego służy?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze i pomysłowe , a ten kolor cudo pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne! Ciekawa jestem czy faktycznie nie będziesz zbierać spinek po domu :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę urocze :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł i wykonanie ♥..a przygotowania do Świąt u mnie trwają...Ciekawe czy uda mi się zrobić wszystko to co zaplanowałam...a święta tuz,tuż... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję, że wszystko będzie trafiało na miejsce bo u mnie by to nie przeszło ;)) Jest śliczne :)) A do świąt jeszcze z dwa tygodnie by mi się przydały ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł , bardzo oryginalny:)

    OdpowiedzUsuń
  13. jabłuszko obłędne <3 niestety u mnie by nie przeszło, zostawiam dodatki do włosów wszędzie =D

    OdpowiedzUsuń
  14. Na jak będzie miała takie pudełeczko to i porządek w spinkach zapanuje:)Przygotowania do świąt brak w sobotę do domu dopiero wracam więc o czym mowa :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie słodkie i można schować skarby...
    cieplutko ściskam Manitko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł :) cudne jabłko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pudełeczko jest genialne, fantastyczne :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz tu po sobie ślad.