Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez uprzedniego uzyskania mojej zgody.

wtorek, 25 września 2012

mebelkowo

 Ponieważ siedzę dzisiaj w domu bo mi się dziecko rozchorowało, postanowiłam szybko coś napisać.  Jak wiecie miałam remont i były potrzebne pewne zmiany. W naszym małżeńskim pokoju potrzebowałam małej komódki lub szafeczki koniecznie białej. Niestety, na nic takiego nigdzie nie natrafiłam wobec tego musiałam dokonać małej przeróbki. Tak wyglądała przed:



  Jej oryginalny kolor był bardzo ładny, jednak w żaden sposób nie pasował do pokoju, więc teraz wygląda tak

  Muszę się również pochwalić moim zakupem do Lulkowego pokoju. Skrzynia- pufa, która bardzo mi się podoba. Zakupiona na tutaj- totalna wyprzedaz.



   Jak widać podoba się nie tylko mi.


 Pozdrawiam serdecznie wraz z jęczącym Lulkiem.

5 komentarzy:

  1. Bardzo łada ta szafeczka i to w obu wersjach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam :) I szafeczka i skrzynia bardzo ładne :) Ja bardzo lubię wszelkie przeróbki :) Pozdrawiam D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam gratuluję kreatywności i podziwiam pomysłów pozdrawiam cieplutko i czekam na dalsze efekty pracy .

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz tu po sobie ślad.