Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez uprzedniego uzyskania mojej zgody.

sobota, 16 stycznia 2016

zakładka

   Witajcie.


    Zrobiłam coś, co w planach miałam od dawna. Zawsze chciałam, ale nigdy nie było na to czasu. Zrobiłam powiem szczerze, ze wstydu. Wstyd mi było, że odkładając książkę, zaznaczałam tekst, tym czym miałam pod ręką. Zazwyczaj był to bilet autobusowy, bo najwięcej czytam w drodze do/z pracy. Zawzięłam się w końcu i mam. Żadne fajerwerki, kawałek tektury, trochę farby, sznurka, wzory z serwetek i guziki- jednak lepiej się z nią czuję. Zakładka.




   Jak już wspominałam, nie przepadam za zimą, ale wczoraj wieczorem- to co zobaczyłam za oknem, zachwyciło mnie. Wszystko otulone grubą, białą pierzynką. Jest pięknie. Bez wiatru, bez chlapy, bez wielkich mrozów, po prostu biało i miękko. 


   Zapaliłam świece w lampionach, usadziłam się więc na kanapie, kubek ciepłej herbaty, oglądam Mistrzostwa Europy w piłce ręcznej i bawię się szydełkiem. 




miłego dnia
manita

12 komentarzy:

  1. Śliczna zakładka :) Chyba też muszę w końcu pomyśleć o takiej, bo tak samo zaznaczam książki byle czym :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczna zakladka :) Zima Piekna !! :) U nas jak na razie dwa razy przez chwilke od wczoraj deszcz ze sniegiem. Jeszcze nie wiemy czy snieg dotrze do nas. Dziubiesz znowu jakies Slicznosci :)) Pozdrawiam Cie Serdecznie :))
    Ps. Nadal trzymam kciuki za Twojego Tate !!! Trzymaj sie tam Dzielnie Manitko !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję- tato dalej diagnozowany.
      U nas cały czas pada piękny, biały śnieg.

      Usuń
  3. Witaj.
    Zakładka super , fajnie że się zmobilizowałaś ( ja wciąż nie mogę). Co powstanie z dziergadełka ? Poszewka na poduszkę ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna zakładeczka, bajkowa zima i wspaniale spędzony czas

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna zakładka...u mnie sniegu prawie nie ma jakieś resztki przymrożone, brudne i paskudne....

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zakładeczka - jeszcze bardziej umili czytanie i za każdym razem będzie cieszyć oko. Mam sporo zakładek robionych jako prezenty przez moje dzieci - koślawo wycięte i tak sobie pokolorowane ale i tak cieszą bardziej niż te kupne.

    OdpowiedzUsuń
  7. No tak, mamy podobną zimę, ale polecam wybranie się za miasto w góry, nie ma porównania :)
    Świetna zakładka!

    OdpowiedzUsuń
  8. No tak ja zaznaczam jakimś kawałkiem kartki na pędzie urwanym z byle gazety lub zeszytu a tu takie cudo! Widzę, że dziergasz coś nieziemsko uroczego! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak nie używam zakładek, tak ta ma w sobie COŚ :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz tu po sobie ślad.