Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez uprzedniego uzyskania mojej zgody.

sobota, 9 stycznia 2016

kosmetyczka z kwiatkami

   Witajcie.


    Jak fajnie, że dzisiaj jest sobota. Jestem ostatnio dość zmęczona. Chyba brakuje mi słońca. Dodatkowo życie przynosi wiele niespodziewanych wiadomości. Jak ostatnio Wam pisałam, padł mój aparat. Na szczęście znalazłam pewnego znawcę tematu, który zmierzył się z problemem i mam nadzieję, że teraz już wszystko powinno być ok. Jeden problem zażegnany a tu na horyzoncie pojawił się kolejny. U mojego taty zdiagnozowano żółtaczkę typu C. Straszne cholerstwo i nawet nie wiadomo kiedy i gdzie się nią zaraził. Na szczęście po badaniach USG orzeczono, że wątroba nie jest mocno uszkodzona. W przyszłym tygodniu tato jedzie do specjalisty od tego typu schorzeń i będziemy wiedzieli więcej. Proszę więc Was o kciuki.

     Żeby nie było tak, że tylko się uskarżam, to pokazuję wydzierganą na szydełku kosmetyczkę, która powstała już jakiś czas temu a nie doczekała się prezentacji. Zrobiłam ją ściągaczem i wykończyłam podwójnymi słupkami. Dla ożywienia dodałam żółte kwiatki.





życzę miłego dnia
manita

ps. trzymajmy dziś kciuki za naszych siatkarzy i ich wygraną w meczu z Francuzami!

13 komentarzy:

  1. Kochana Trzymam Mooocno kciuki za Twojego Tate !!!! Kosmetyczka Sliczna :)) Manitko Zycze Ci Duuzo Sloonka i juz samych Tylko Dobrych Nowin !!! Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna kosmetyczka, zycze powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kosmetyczka :)
    Trzymam mocno kciuki za Twojego tatę, na pewno będzie dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny. Ja musze polubić się z szydełkiem na nowo. Od roku robię pled z kwadracików i pewnie ze 2 lata mi to jeszcze zajmie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja Ci zazdroszczę Talentu" szydełkowego ". Super kosmetyczka. Trzymam mocno kciuki .

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki i żeby dobrze się działo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję dziewczyny, dziękuję z całego serca.

      Usuń
  7. Dużo zdrowia życzę Twojemu tacie. Będzie dobrze - zobaczysz.
    Kosmetyczka śliczna :-) Cudne żółte dodatki.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz tu po sobie ślad.