Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez uprzedniego uzyskania mojej zgody.

środa, 11 września 2013

Jadziowa torba

   Witam serdecznie.


   Ostatnimi czasy siedzę w kotach :), spełniam prośby moich znajomych z kociego forum. Tym razem powstał prezent dla miłej właścicielki pięknej niebieskiej brytyjskiej koteczki o wdzięcznym imieniu Jadzia. Ustaliłyśmy, że mam uszyć ekotorbę z wizerunkiem koteczki. Jedynym wymogiem była kiecka w kropki, poza tym pełna dowolność :), czyli pole do popisu.
   Torba jest naprawdę sporych rozmiarów, ha- Pani Jadzi będzie mogła w niej nawet nosić duże torby ze żwirkiem dla swojej królewienki. 
    Najpierw sporo czasu myślałam nad łebkiem Jadwisi. Rysowałam go na kartce kilka razy, aż w końcu uzyskałam zadowalający wygląd.  Podkleiłam materiał, wycięłam, naszyłam. Później przy pomocy prostych haftów wymalowałam wszystkie szczegóły pyszczka. Uszyłam łapki i ogonek a później zabrałam się za to co lubię najbardziej- ubranko. Miętowa kiecuszka w groszki z falbanką z tiulu wydała mi się idealna. 





pierwsze moje szydełkowe próby zaowocowały kwiatkami
i muszę stwierdzić, że szydełkowanie jest super

Jadzia ma myszkę, którą prowadzi na smyczy :)

torbę wykończyłam moim ulubionym szwem w falbanki

podszewka jest w beżową krateczkę i posiada kieszonki

Torba jest dwustronna.

     Na zakończenie dziękuję Wam za wszystkie odwiedziny w manitowisku i za ciepłe słowa, jakie pozostawiacie. Ostrzegam równocześnie, że koty nadal będą się pojawiać, przynajmniej w najbliższym czasie :). 

49 komentarzy:

  1. przegenialna ta torba:) a myszka na smyczy, ten pomysł mnie meeega rozbawił:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałam napisać "znowu Pomalowany na niebiesko", ale tym razem pomalowana i bez związku z naszym Baxterkiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja! Koteczka pięknie wykończona. Tylko żeby Jadzia nie zaczaiła się na myszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłowo to zrobiłaś , kotka słodziak , ale mysz na smyczy rewelka pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka swietna i słodka ta myszka ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna :) Nawet Jadzia się zmieści :)
    Kasia na pewno jest zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super torba, kocica prześliczna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Torba z taką aplikacją jest genialna!!! No cudo! Brawo! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. torba jest pzreswietna istne cudo pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna ta torba, a fakt że jest dwustronna sprawia, że jest nieziemska:D

    Kocham kotki, więc musiała mnie zauroczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiecie jak poprawić humor po ciężkim dniu- dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale fajna kocia torba, miał :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Torbo cud - miód i ta kocia!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna torba :) ślicznie zrobiłaś tego kotka i myszkę :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna :-) Jadzia jest taka słodka :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślałam po pierwszym zdjęciu,że to kotkowy fartuszek.Kocia eko-torba fantastyczna.

    OdpowiedzUsuń
  17. Sliczna :) Suuper kotka :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  18. cudna kocia torba:) I ta mysz.....na smyczy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Torba świetna! :) Naprawdę uroczo Ci wyszedł ten kotek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. musze napisać to co poprzednicy ;) Śliczna, piękna, urocza, cudowna itp... !!! gratuluje doboru szczegółów :) pozdrawiam EdytaPee

    OdpowiedzUsuń
  21. Jest piękna w ogóle i w szczególe :))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczna ta torba!!!!!!! Widać ile pracy i czasu pochłonęła:) Kotka śliczna w swej sukienusi i myszka zachwyca - sama słodycz:)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale mnie rozbawiłaś tą torebeczką....wyszła Ci super i ma sporo detali, co ja bardzo lubię:) A ta mycha na sznureczku - rewelacja:)
    Życzę przyjemnego szydełkowania...pozdrawiam Basia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jest przyjemne, choć nie zawsze jeszcze proste :)

      Usuń
  24. myszka jest urocza, zresztą cała torba jest bombowa! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Totalny obłęd!!! Masz wyobraźnie kochana i talent!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Z taką torbą właścicielka zwróci uwagę każdego na spacerze. Super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Torba jest przepiękna , pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam przestrzenne formy,a dodatki na torbie są bossskie!Super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny koci torbiszonek! :) Cudny!

    OdpowiedzUsuń
  30. Kapitalny pomysł i super wykonanie,ślicznie♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Torba jest śliczna, bardzo ładnie prezentuje się:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładna, wzbudza lub raczej wywołuje uśmiech.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz tu po sobie ślad.