Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez uprzedniego uzyskania mojej zgody.

środa, 21 listopada 2012

kuchennie

   Witam Was bardzo serdecznie. W sposób szczególny chcę powitać a zarazem przedstawić nowe osoby w manitowisku- Leno C., Cinnamon, Na górze róże, lejdi.ano- sprawiłyście mi ogromną radość dołączając do mojego małego świata.
    Dzisiaj chciałam Wam pokazać moje nowe twory kuchenne. Poczyniłam sobie tabliczkę oraz czajniczek. Bardzo lubię roślinne motywy dlatego na tabliczkę trafiła filiżanka pełna rozmarynu a czajniczek przyozdobiłam różami.





   Muszę wam jeszcze pokazać torbę, która powstała z wielkiej potrzeby. Szarańcza wybierała się na urodziny do koleżanki. Niestety torba jaką kupiliśmy nie chciała pomieścić prezentu. Rozpoczęła się tak zwana akcja panika. Mama pobiegła szybko do regału z materiałami, chwyciła ten w cyrkowy wzór i różowy w kropeczki na podszewkę, ciachnęła nożycami, zasiadła do maszyny , poświęciła 30 minut i sytuacja opanowana.

 
   Na koniec przypominam oczywiście o nadal trwającym candy- jest jeszcze czas aby się zapisać do zabawy :).  Pozdrawiam Was serdecznie.

23 komentarze:

  1. Super dekoracje poczyniłaś:), lubię takie klimaty:). A jak robiłaś ten śliczny crack na obrazku?, bo ja robiłam raz na bazie żółtka i wyszło słabo. A torbę na prezent tez wyczarowałaś super, jak to dobrze przyjaźnic sie z maszyną do szycia hihi, chyba powinnam..
    przesyłam buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spękania robię przy pomocy medium z maimeri. W tym przypadku są bardzo delikatne bo farby nie nanosiłam pędzelkiem a tapowałam przy pomocy gąbki.

      Usuń
  2. fajne dekoracje a ja ciekawskie babsko chciałabym zobaczyć całą kuchnie :P

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja kochana moja kuchnia nadaje się do wielkich zmian bo ma już parę lat. Nie ma czym się chwalić i nie jest spełnieniem moich marzeń. Powstała w chwili gdy młode małżeństwo, spodziewające się jednego dziecka (jeszcze nie wiedziałam, że dostaniemy promocję) z kredytem mieszkaniowym na koncie wprowadzało się do swojego pierwszego mieszkania. Tak sobie trwa do dziś. Ale przy okazji pokażę.

      Usuń
  3. Witam dekoracje są ekstra-czajniczek słodki[nie przepadam za herbatą, ale zrobiłabym wyjątek].Moja mama zawsze powtarza -potrafisz szyć głodu nie zaznasz i pewnie coś w tym jest.Opakowanie prezentu powinno być co najmniej schludne, a Twoje wyszło orginalne i pomysłowe. Pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pomysłowa ta torba:)Dekoracje też świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozmaryn przecudny :))) Mój żywy padł, a taki zieleniłby się ciesząc oko cały czas :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szybka reakcja ,zreczne paluszki mamy i gotowe :) Fajna torba :)Sliczne tee twoje prace :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne wszystko, w czajniczku się po prostu zakochałam!!! torba bomba , jak Ty pomysłowa kobitka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję pięknie za powitanie:)
    Tabliczka i czajniczek przecudny!!!!! uwielbiam motyw róż:)
    a torba idealna na prezent:)!
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie Ci wychodzą te decupachki:-) Torebka super:-) świetny pomysł:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna ta tabliczka...eh...:-)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna ta tabliczka i czajniczek :) Idealna ozdoba kuchni :) Jaka z Ciebie zaradna mama - rachu ciachu i po strachu :D

    OdpowiedzUsuń
  12. jak zwykle moge napisac cudnie z pomysłem i rozmachem Anitko;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale fajnie być taką pomysłową i sprytną mamą :))) Ozdoby do kuchni-super!!! Pozdrawiam D.

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak podoba mi się ten czajniczek wpadłam popatrzeć i tak przy okazji zaprosić po wyróżnienie Zapraszam całym sercem-czekam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  15. O jakie śliczne :)

    zapraszam po odbiór wyróżnienia :D

    OdpowiedzUsuń
  16. I ja bardzo lubię motywy roślinne , tylko aż tak pięknie to igłą malować nie potrafię :))

    OdpowiedzUsuń
  17. no kochana cudeńka a ta troba nieziemska pozdrawiam ciepluteńklo

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczna ta tabliczka! też uwielbiam motywy kwiatowe :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Torba na prezent śliczna,reszta równie pięknie wykonana.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję Wam z całego serca :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz tu po sobie ślad.