Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez uprzedniego uzyskania mojej zgody.

czwartek, 26 kwietnia 2018

moja pierwsza komunijna

    Witajcie!


   Kwietniowe dni szybko nam uciekają. Wiosenna aura nam sprzyja. Jest zielono, drzewa obsypały się kwieciem, ptaki wyśpiewują swoje serenady, wszystko mi mówi, że już tuż tuż najpiękniejszy, jak dla mnie miesiąc w roku. Maj, no kto go nie lubi? Wszystko w pełnym rozkwicie, te zielenie, te kwiaty! No dobra, może nie sprzyja alergikom, ale wrażenia wizualne potrafią przekonać każdego.
   Maj to dla mnie bardzo intensywny miesiąc- miesiąc uroczystości urodzinowych. Całą moja rodzinka jest majowa a do tego swoje jubileusze świętują i dziadkowie i teściowie i jeszcze kilkoro członków dalszej rodziny. Maj to również komunie. W tym roku te uroczystości czekają również i mnie. Postanowiłam więc zmierzyć się z komunijnym kartkowaniem. Oto moja pierwsza kartka. Przygotowałam do niej sporo kwiatów i to one grają tu pierwsze skrzypce. 





pięknego dnia
manita

13 komentarzy:

  1. Cudnie wyszła, jest idealnie wyważona, elegancka, niczego nie za dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna!!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, rzuć robotę i zajmij się kartkami haha, są przepiękne. Żartuję oczywiście ale widać, że wkładasz w to całe swoje serce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała!. Pięknie zaplanowana i kolorystycznie trafiona . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna! romantyczna i delikatna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cuuudooowna karteczka Manitko :))) Tak sobie mysle ,ze chyba nie ma okazji na ktora bys nie dala rade karteczke Piekna zrobic :))) Uwielbiam wszystkie Twoje karteczki !!! :))) Pieknego wieczorka jeszcze dzisiaj Zycze !!! :))

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz tu po sobie ślad.