Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez uprzedniego uzyskania mojej zgody.

piątek, 20 kwietnia 2018

dla siostry

   Witajcie.


   Moja siostra niedawno obchodziła 40 urodziny! Nasz Pypeć- kto by pomyślał! Totalne szaleństwo. Jeszcze niedawno wychodziłyśmy z lalkami na podwórko a tu obie znalazłyśmy się "po drugiej stronie mocy" i zmieniłyśmy kod na 40!

   Z tej okazji zrobiłam kartkę- pełną kawiatów. Istna eksplozja i rozkwit- jak dojrzała, cudowna kobieta! Do tego papier w deski i sporo mojego ukochanego niebieskiego oraz różnych dodatków. Na bogato, a co!






pozdrawiam
manita

14 komentarzy:

  1. 40 lat minęło, jak jeden dzień :D Wszystkiego najlepszego dla siostry!!!

    http://luxwell99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Na bogato bo dla siostry musi tak być. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kompozycja i te deski - super to wygląda.
    Najlepszości dla siostry :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna, nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie widać, że to kochasz i chyba dzięki temu papier tak cię "słucha" :) Cudna kartka, naprawdę pięknie się prezentuje :)
    สมัคร D2BET

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz tu po sobie ślad.