Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez uprzedniego uzyskania mojej zgody.

wtorek, 1 maja 2018

fiolety- ciężka sprawa

   Witajcie!

   Jak Wam mija majówka? Niestety niektórzy, czytaj ja, pracują Jak to mówią- ktoś musi pracować, żeby odpoczywać mógł ktoś. Pogoda wynagradza jednak wszystkie niedogodności, jest pięknie, jest wiosennie, jest kwieciście. 

   Wracam do tematu. Fiolety- to temat najnowszego Wyzwania w Szufladzie. Jako inspirację przygotowałam...- tak, tak- kartkę. No cóż ja poradzę, że tak mnie te papiery wciągnęły. 
   Już tłumaczę o co chodzi z tymi fioletowymi problemami. Zdjęcia! Nie lubię robić zdjęć fioletowym rzeczom a właściwie, to nie potrafię. Trudno, muszę z tym żyć. 




dla wszystkich, którym dane jest odpoczywać
miłych dni życzę
(pozostałym również)

manita

8 komentarzy:

  1. Kartka piękna. Ja też z tych pracujących :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam problem z fotografowaniem czerwieni i pomarańczy ;) Piękna kartka. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I w fiolecie super wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka przepiękna, zachwycam się :) A fioletom też nie potrafię dobrze robić zdjęć, podobny problem mam jeszcze z ciemną czerwienią :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz tu po sobie ślad.