Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez uprzedniego uzyskania mojej zgody.

środa, 23 maja 2018

dla czytających

   Witam.


   Tak, lubię czytać! Tak, robię to w każdej wolnej chwili! Tak, czytam w autobusie! Tak, chciałabym aby moje dzieci podzielały moją pasję! Tak, uwielbiam ksiązki w papierowej formie! Tak, lubię robić zakładki!

   Kolejne wyzwanie w Szufladzie, to chwosty. W ramach inspiracji przygotowałam właśnie zakładkę do książki. Miała być moja, ale dziwnym trafem zapodziałą się gdzieś w pokoju córki ;). 


  


   A Wy korzystacie jeszcze z zakładek? 

miłego dnia
manita

11 komentarzy:

  1. jaka sliczna ! oczywiście ,że korzystam , nawet zbieram i czytam wszędzie gdzie mam chwile i się da :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna zakładka, te kolory :)
    Mam sporo zakładek, ale i tak zaznaczam miejsce w książce byle czym, jakimś papierkiem, paragonem... chyba nigdy się nie nauczę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak, ja najczęściej korzystam z biletów ;)

      Usuń
  3. Czytam, uwielbiam zakładki, Twoja jest niesamowita, piękne kolory, pomysłowa, podziwiam!!! Pozdrawiam serdecznie.


    OdpowiedzUsuń
  4. Zakładka u mnie to konieczny element gdy czytam.Udana ta Twoja zakładka :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ta zakladka jest! Widziałam ją w Szufladzie (dobrze kojarzę? ;)). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, to moja inspiracja w ramach Otwórz Szufladę.

      Usuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz tu po sobie ślad.