Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez uprzedniego uzyskania mojej zgody.

piątek, 25 maja 2018

jak torebeczka

   Witajcie.


   Dzisiaj chciałabym pokazać kartkę, której bazę wymyśliłam sobie sama. Oczywiście widziałam wcześniej inne w tej formie, ale postanowiłam opracować swój własny wzór na stworzenie niewielkiej torebeczki. Wyszło chyba nienajgorzeja sama baza daje dużo możliwości. Tym razem użyłam zieleni i różu, ale można nadać kartce zdecydowanie innego charakteru poprzez dobór innych kolorów i dodatków. A ponieważ zbliża się Dzień Matki to tego typu kartki mogą być idelanym rozwiązaniem. 







   Teraz żałuję, że w trakcie tworzenia bazy nie zrobiłam zdjęć, ale może następnym razem postaram się pokazać krok po kroku, jak ją przygotować.

pozdrawiam
manita

10 komentarzy:

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz tu po sobie ślad.