Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez uprzedniego uzyskania mojej zgody.

sobota, 9 kwietnia 2016

nadal straszę

   Witajcie.

    Za oknem pada i mój nastrój jest podobny do aury za oknem- kicham, prycham, kaszlę i głowa mnie boli. Dawno nie czułam się tak źle. W sumie nic dziwnego, wszyscy w koło chorowali, więc tym razem padło na mnie. Chciałoby się rzec- na każdego przyjdzie jego kolej. 

    Ku rozweseleniu- mam dzisiaj drugiego potwora. Właśnie tak, bo te moje potwory raczej straszne nie są. To pokraczne stwory, które mają rozweselać i pocieszać, obejmować swoimi długimi łapskami.
     Ten potwór jest czerwony i milutki. Uszyłam go z z krótkiego futerka z dodatkiem polaru w zygzaki. Ma wielką "gębę" którą może pożerać nie tylko małe łapki ale i inne zabawki. Jego "głupawa" mina wcale nie wpływa na jego groźny wygląd. Kolejny gamoń po prostu. 






A teraz aspiryna i pod kołdrę.

manita

12 komentarzy:

  1. Piękny i wcale nie straszny:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz świetne pomysły ! :)
    Zdrówka moc!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. haha jest Piekny :))))) Baardzo mi sie podoba ten Twoj gamon :))) Manitko szybkiego powrotu do zdrowka Zycze !!!! Abys szybko odzyskala sily !!! Pozdrawiam Cie Slonecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ha! Świetny potwór!!!Tak sympatyczny! Dużo zdrówka życzę i chorowania w męskim stylu:) Czyli łóżko i relaks:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czadowy! Ta "gęba" rewelacyjna po prostu :)
    Zdrówka życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odjazdowe te Twoje potwory. Gęba sama się człowiekowi do nich uśmiecha :)
    Zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiem co to choroba, ja leczę się od Świąt- współczuję Ci, a potwory czy straszą zapytaj dzieciaków- są najlepsi w ocenie, pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne są te Twoje stworki... przesympatyczne;-)) Życzę dużo sił , zdrowiej szybko :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe są te potworki, wcale nie straszą :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz tu po sobie ślad.