Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez uprzedniego uzyskania mojej zgody.

piątek, 1 kwietnia 2016

chusta dla dziewczynki

   Witajcie!


    Mamy wiosnę! U nas po kilku słonecznych dniach właśnie teraz za oknem widzę jak pada deszcz ze śniegiem, czyli kwiecień zaczyna się  zgodnie z przysłowiem o przeplataniu pór roku.

    Na taki czas mam chustę dla dziewczynki. Właściwie już jej nie mam po poleciała w paczce podarunkowej. Zrobiłam ją z turkusowej, cienkiej wełenki a wykończyłam włóczką w czerwonym kolorze. Dla ozdoby jest broszka z biedronką, mocowana na guziku. 






    Na koniec mam jeszcze jedną sprawę, która siedzi w moim sercu od kilku dni. Naszą blogową koleżankę Dusię i jej rodzinę w same Święta odwiedzili goście, których nikt z nas przyjmować by nie chciał. Zwyrodnialcy bez serca, włamali się do warsztatu męża Dusi, okradli go a na domiar złego, podpalili. Tym samym pozbawili człowieka nie tylko dorobku życia ale i miejsca pracy. Córka Dusi zorganizowała zbiórkę pieniędzy, aby móc choć w niewielkim stopniu pomóc odbudować ojcu coś, co jacyś podli ludzie zniszczyli w moment. Jeżeli możecie- pomóżcie, jeżeli nie, wesprzyjcie ich choć dobrym słowem. 

zdjęcie pochodzi z bloga syndrom kurydomowej

pozdrawiam
manita

7 komentarzy:

  1. Chusta prześliczna! robisz z pamięci? czy z jakiegoś filmiku?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. teraz z pamięci ale uczyłam się tu https://www.youtube.com/watch?v=xLDwnTOepTI

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany, dla mnie to czarna magia!!! Dosłownie nie ogarniam tego szydełkowego tematu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna chusta, bardzo radosne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna chusta w cudnych kolorach :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczności :)) pozdrowień moc ślę ;))

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz tu po sobie ślad.