Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez uprzedniego uzyskania mojej zgody.

poniedziałek, 3 marca 2014

małe jest super, więc bawimy się :)

   Witam Was bardzo serdecznie.

    Dobre się skończyło i trzeba wracać do pracy. Na koniec wolnego postanowiłam pozszywać jeszcze kilka łatek, wypróbowałam cathedral window  i tak oto powstał maleńki igielnik. 






   Igielnik uszyty jest z energetycznych tkanin, tak w sam raz na rozpoczynającą się wiosnę. 

Ale to nie wszystko!
Za to, że jesteście,
że mnie odwiedzacie i wspieracie
postanowiłam, że ten igielnik poleci do kogoś, komu się spodoba.
Wobec powyższego ogłaszam maleńkie candy.


Żeby nie było aż tak maleńkie, mam dla Was jeszcze trochę przydasi:
5 kawałeczków wiosennych tkanin


oraz
garść kolorowych guzików i kwiecistą tasiemkę 

Zasady jak zawsze:
- zapisujemy się poprzez napisanie komentarza, w którym wyrażamy chęć  wzięcia udziału w zabawie
- osoby nie prowadzące bloga proszone są o pozostawienie adresu email
- wysyłka na terenie naszego kraju
- zapisy do 7 kwietnia 2014
to wszystko
nie trzeba obserwować bloga
nie trzeba nigdzie wklejać banerka
* ktoś się bawi?*

manita

85 komentarzy:

  1. Igielnik jest cudowny :) Te biedroneczki wyglądające spod niebieskich trójkątów wręcz zmuszają do uśmiechu :)
    Chętnie stanę w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny ten igielnik!

    http://forevver-young.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Igielnik cudnie wykonany, tak dokładnie i równiutko:)
    Również bardzo chętnie zapisuję się na zabawę. Banerek na moim blogu: efkaraj.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak rzadko się bawię, to u Ciebie sie bawię, bo normalnie wymiękłam......buziaki***

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne maleństwo! I chętnie zapisuję się na cukierasa :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem i ja , igielnik chętnie wezmę w adopcję pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wyrażam chec od razu opierniczam co nie trzeba wklejac banerka a kto sie dowie ze jest sobie taka Manita z jej Manitowiskiem co tworzy cuda na kiju :D no może nie na kiju ale na materiale ;)
    Osobiscie mnie taki igielnik przydałby się bardzo ♥ as materiały to już nawet nie mówię (chcę je hahaha) guziczki i inne tzw przydasie zawsze mile widziane. Zaraz wrzucam u siebie baner i zaciskam mocno kciuki :D moze choc raz mi się uda :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też chcę! :)))
    Bardzo fajne przydasie szyciowe.
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. Zobaczyłam igielnik i pomyślałam iż może jakieś Candy.Proszę mówisz masz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście, że się zapisuję, igielnik jest obłędny, tak perfekcyjnie wykonany, że napatrzeć się nie mogę i z przyjemnością wrzucę banerek u siebie żeby i inni mogli popodziwiać i może im się poszczęści :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja ja ja tez sie zapisuje bo igielnik jest cudowny.
    Nie trzeba wklejac banerka ale mozna?

    OdpowiedzUsuń
  12. Widacz Anita wypoczęta po urlopiku humor dopisuje i wena;) chętnie się dołączę;)
    oj te pszczółki;)

    OdpowiedzUsuń
  13. też się zapiszę, bo uwielbiam biedronki i pszczółki... poza tym nie ukrywam, że sama mam ochotę uszyć taki igielnik... gdzie znalazłaś tutka do niego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest ich sporo, szukaj "cathedral window pincushion pattern"

      Usuń
    2. znalazłam :D dzięki :*

      Usuń
    3. już widzę jakie cuda powstaną :)

      Usuń
  14. Również przyłączam się do zabawy!
    Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  15. oo ja się bawię :-))))

    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale cudne cacuszko!!! Z największą przyjemnością bym je przygarnęła!

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie dołączę! świetne wiosenne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bawię się bo Cię lubię, a jak wygram to wezmę igielnik a resztą się podzielę z szyjącymi babkami:-))))))

    OdpowiedzUsuń
  19. Zaglądam tu i znowu zaskoczenie! Ten igielnik jest przecudowny,ja nie rozpracowałam jeszcze tego wzoru,a bardzo mi się podoba.Oczywiście zapisuje sięjako kolejna chętna,bo tekiej okazji nie mogę przecież przegapić :) I tak pozostanę rozmarzona az do finału tej zabawy.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. To ja też dołączam! Co do Ciebie zaglądam, to jakaś nowa technika... Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale cudowny ten igielniczek naprawdę jest przepiękny także chętnie spróbuję szczęścia w losowaniu

    OdpowiedzUsuń
  22. Też planuje uszyć coś w ten deseń, ale zabieram się do tego jak do jeża :))
    śliczny igielnik !!

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana! na taki igielnik aż mi ślinka leci. Oczywiście że czekam na pozytywne zakończenie zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. jak wiosennie :)
    nadaje się nawet jako dekoracja :)
    zgłaszam się

    OdpowiedzUsuń
  25. ale optymistyczny gadżecik i taki piękny więc i ja staję w kolejce:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Cukierasy akurat w sam raz dla szyjącej, nie mogę się nie zapisać. Oby tylko szczęście dopisało.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale świetny igielnik, to i ja zgłaszam chęć wzięcia udziału w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja się bawię!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja również zapisuję się do zabawy. Igielnik jest śliczny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. To wcale nie takie małe candy Igielnik, przydasie i te cudne materiały aż oko błysnęło na widok tych słodziaków, oczywiście się zapisuję i banek u siebie wklejam niech więcej osób ma szansę na te wspaniałości .
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. I ja, i ja też chętnie biorę udział w zabawie :) igielnik magiczny :) a na tkaniny już mam pomysł :D banerek i tak wklejam u siebie www.yupiorka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Jaki sliczny:) Nie moze mnie zabraknac w tej kolejce;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja z największą przyjemnością się przyłączę, bardzo mi się podoba igielniczek,muszę przyglądnąć się temu wzorkowi z bliska :)
    www.rozowyklebuszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny igielnik, a jako miłośniczka biedronek - kapitalny igielnik!! Marzenie ;-)) Małe rzeczy sprawiają najwięcej radości ;-)) http://nitkowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Chętnie wezmę udział w zabawie, cukieraski smakowite.

    OdpowiedzUsuń
  36. Oj kochana, pewnie, że jestem chętna! Zapisuję się z nadzieją, że to małe cacuszko trafi w moje łapki :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczny igielniczek! A tkaniny też bardzo smakowite. Straszną mam na nie ochotę. Może mi sie poszczęści :)

    Mój adres: http://zegwnik.blogspot.com/

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale cudo! Ustawiam się w kolejkę. Dorota
    dorota@alauda.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczny igielnik!!! Więc staję w kolejce po niego, a banerek i tak chętnie wstawie u siebie na blogu :) Niech inni też podziwiaja takie cudo :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. może nie trzeba ale ja zostaję u Ciebie na dłużej :) dołączam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Tak pięknego igielnika nie widzialam i tak dopracowanego. W każdym calu :) Z przyjemnością poczekam do losowania :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Jeżeli można, to z przyjemnością dopisze i swoją osóbkę do takiego pięknego drobiazgu.
    Pozdrawiam ciepło Ania

    OdpowiedzUsuń
  43. ustawiam się w kolejce i ja banerek chetnie umieszczę u siebie klubtilda.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. cudowne słonecznikowe guziczki , igielnik fajny - zapisuje się do zabawy

    u mnie tez candy zapraszam

    http://lesia-rekodzielo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Z ogromną przyjemnością zapisuję sie na Twoje candy i z niecierpliwością czekam na wyniki
    Aga z otwartaszuflada,blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Chętnie przyłączę się do zabawy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Gdzie ja byłam, że się jeszcze nie zapisałam!
    Już się ustawiam po te cudeńka:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczny igielnik i materiały zachęcają. Przyłączę się do zabawy i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Oczywiście zapisuję się, wiosennych igielników nigdy za wiele :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Witaj,zapisuje sie z wielka przyjemnoscia na tak sliczny upominek.Pozdrawiam serdecznie.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Z przyjemnościąi ja spróbuję szczęścia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  52. oj igielnik śliczny… oczyma wyobraźni duszy mojej widzę go u mnie...zastosowanie na guziki i tasiemki też już znalazłam więc zaciskam ręce i ustawiam się w kolejce...ankaflorianka@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Zgłaszam się do zabawy z wielką przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ustawiam się w kolejce po ten piękny igielnik
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. Witaj ale śliczności tworzysz.... ustawię się w kolejce i będę trzymać kciuki.... szczescie_jest@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. A ja z chęcią się przyłączę :)

    Taki piękny igielnik by mi się przydał bo igły walają się po całej pracowni...
    Banerek podlinkowałam u mnie:)
    http://kolorowyswiatkatarzyny.blogspot.com/
    Z chęcią też poznam Twojego bloga więc obserwuję.

    Pozdrawiam serdecznie :D

    Także zapraszam do mnie na zabawę, z sercami ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Śliczny i taki energetyczny. Ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  58. I ja się bawię ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  59. Zaglądam, oglądam a tu takie cudo. Więc zaciskam ręce i się zgłaszam:) mysiapysia10@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. Jakie tu śliczności! Chętnie wezmę udział w zabawie :) Zostawiam adres ninanicpon@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Pięknie Ci wyszedł ten igielniczek :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Super nagroda! Z przyjemnością zgłaszam się do udziału w zabawie. Banerek wisi na stronie www.lalovo.blogspot com :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Witam, sama bloga nie prowadzę, ale często tu zaglądam. Uwielbiam ludzi twórczych i lubiących koty :) Chętnie przyłączę się do zabawy: gamacdur@interia.pl POZDRAWIAM, miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja też jestem chętna na igielniczek, zapisuje się do Twojej zabawy i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  65. śliczny.... ustawiam się w kolejce... mysiapysia10@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  66. zgłaszam się:) zapraszam do siebie na pasjegosienki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Chętnie i ja przygarnę ten śliczny igielniczek :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Ja właśnie zaczynam zaprzyjaźniać się z szyciem ... A na Twoim blogu szukam inspiracji i małych wskazówek -"jak to się robi" :)! Na razie ręcznie (muszę przekonać Męża, że to nie jest chwilowa fanaberia ;) !!! ) - tworzę dla mojej trójki maluchów, z tego co wpadnie mi w ręce... Twój upominek byłby fantastyczną motywacją do rozwijania dopiero co odkrytej pasji :) !!! Serdecznie pozdrawiam.

    emilucha_stop@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  69. Mnie też urzekł Twój igielnik, więc zapisuję się!
    I zapraszam na moje candy :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  70. Ja też! :)
    Igielnik cudny, a i przydasie niczego sobie :)
    Link jednak wkleiłam u siebie: www.zaplatana.blogspot.com
    i przy okazji zapraszam na moje candy :)
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  71. igielnik cudny, bardzo by mi się przydał, pozdrawiam gorąco Pstro

    OdpowiedzUsuń
  72. Na ostatnią chwilę ustawiam się w kolejce. :))

    OdpowiedzUsuń
  73. Bardzo chętnie przyjmę te słodkie drobiazgi:) anguazuberwaldu@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Ale ze mnie gapa. Banerek u siebie mam od dawna, a komentarza nie napisałam. Szanse małe ale sprawi mi ogromną radość wygrana. :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz tu po sobie ślad.