Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez uprzedniego uzyskania mojej zgody.

środa, 8 maja 2013

na piknik?

   Witam serdecznie.

   Wiosna, wiosna, wiosna... Z czym kojarzy mi się wiosna? Trawa się zieleni, drzewa pokrywaja się pąkami, ptaszki śpiewają, słońce świeci. Aż chce się wyjść z domu, ogrzać się w ciepłych promieniach. Może tak wybrać się na piknik? Czemu nie. Tylko zapakować wszystkie potrzebne rzeczy...
   No właśnie zapakować, tylko w co? Potrzeba matka wynalazku :). W moim przypadku było o tyle łatwo, że wynazalek już dawno ktoś opracował a ja tylko sama przystapiłam do realizacji pomysłu. Torba. Kilka szmatek w odcieniach fioletu, guzik sztuk jeden, trochę ociepliny, maszyna do szycia, szpulka nici, nożyczki. Ciach, prach - trochę czasu i torba gotowa. Torba na piknik, do ogrodu a może nawet na szybkie zakupy w pobliskim sklepiku. Tak  lubię- szybko, łatwo i przyjemnie.



Uwielbiam ten ścieg.



A na wycieczkę pakuję Romka w teczkę.


   U nas pogoda od rana genialna- słońce świeci i jest ciepło. Mam nadzieję, że mimo ostrzeżeń o zmianie warunków atmosferycznych pod koniec tygodnia :(, pozostanie tak przynajmniej do niedzieli.

   Dziękuję, że jesteście. Uwielbiam czytać Wasze komentarze.

41 komentarzy:

  1. świetna - kolory jakby z moich podusi [ kropeczki powalają] z taką torbą mogę ruszać pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Kropki mnie rozbrajają i ten ścieg Twojej silverki! Torebka elegancka :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Torba jest idealna w moich ulubionych kolorkach i te prześliczne kropeczki:))))Cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja poproszę ostatni zestaw:)) piękna:)
    U mnie też pogoda rozpieszcza i niech tak zostanie:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest śliczna i zapewne cudnie wygląda na zielonej trawie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Romantyczne kropeczki w fioletach...
    Mam rozumieć, że teraz zabierzesz się za bluzkę? ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie obiecuję ale się postaram ;)

      Usuń
  7. Też mam taki ścieg :) - mała rzecz a jak cieszy - bardzo go lubię bo dodaje uroku. Torba jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne fiolety. I wygląda na praktyczną :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super torba w moich ukochanych fioletach :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna torba i jeszcze te groszki. Podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny pakunek stworzyłaś:D Torba jest fantastyczna a z zawartością to już w ogóle jest uroczo:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Torby...torebki ich nigdy dosyć! No i kropki...cudna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super torba, śliczne kolory, kompan na wycieczkę uroczy :) Ty wśród przygotowań masz czas na szycie ? :)) A co do pogody, czasami z dnia na dzień nie potrafią się pomylić, a do niedzieli jeszcze daleko :)) Podziwiam

    OdpowiedzUsuń

  14. To jeszcze raz ja...zapraszam po wyróżnienie!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna torba , lubię takie pojemne :) Świetny wzorek ta twoja maszyna wyszywa:)

    OdpowiedzUsuń
  16. i do tego w moim ulubionym kolorze-świetna!teraz tylko trzeba iść na piknik.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Torba - ale jaka torba GROSZKOWA I FIOLETOWA i jak mówi moja Milka doskonała:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super torba, to gdzie się na piknik wybierasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne na działkę.
      Dziękuję Wam.

      Usuń
  19. no ja nie wpadłam na pomysł uszycia nowej torby,
    cerowałam starą :(((
    a teraz mi podpowiedziałaś, jakie cuda można wyczarować z groszków
    Oj chyba będę papugować : ))

    OdpowiedzUsuń
  20. Torba śliczna, kobieca i co najważniejsze kochana - pojemna!!!! ;)
    U nas do południa było gorąco a potem sie zepsuło ;(
    Dobrej nocy !!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Super torba :) I takiego Romka też fajnie zabrać na wycieczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajna i to rewelacyjne kontastowe połączenie fioletów ...wyszło super :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna torba,bardzo podobają mi się te kolorki♥Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładna torba,fiolety moje ulubione,kwiatek cudnie zrobiłaś.Super całość.Przyjemnego użytkowania życzę!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. i ja pakuję się w tą torbę ... z Romkiem ;) .... i z Wami na wyyyycieeeeeeczkęęęęę ...huraaaaaaaa !

    OdpowiedzUsuń
  26. rewelacyjnie wygląda ten ścieg ;) torba na pewno się sprawdzi na zakupach , wygląda na pojemną i wygodną ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna torba! Kolorki superowe, należą do moich ulubionych! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Super torba... piękny ścieg ...ja od tygodnia myślę o uszyciu takiej i nie mogę znaleźć czasu :(...ale materiały już wyszykowane jakby co :P Powiedz mi moja droga - lub zdradź rąbek tajemnicy... jaką masz maszynę :D buziale ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdradzam- lidlowa silverka :)

      Usuń
    2. a tak się na nią zapatrywałam już parę razy i nigdy nie miałam odwagi... chyba jak się kolejnym razem pojawi to się już nie będę wstrzymywać :)

      Usuń
  29. Torba wspaniała. Bardzo podoba mi się kwiatek z tej samej tkaniny co torba. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna! I jeszcze dodatkowo w groszki :))) Ścieg dodaje jej niesamowitości :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Łatwo i pzryjemnie?Ja nigdy,przenigdy niczego nie uszyję.Tym bardziej podziwiam Twoją torbę i jej kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  32. i się uśmiałam, Romek w teczce cudnej urody i torba tez pierwsza klasa, ach te ściegi ozdobne ;o)

    OdpowiedzUsuń
  33. Swietna torba i kolor tez bardzo mi sie podoba!
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz tu po sobie ślad.