Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez uprzedniego uzyskania mojej zgody.

poniedziałek, 17 marca 2014

torba z motylami

    Witajcie.

   Dzisiaj chciałabym pokazać Wam... kolejną torbę. No powstało ich u mnie ostatnio sporo, ale praktycznie wszystkie stały się prezentami, więc bez obaw, mój dom w nich nie tonie.
   Torba powstała jako inspiracja na kolejne wyzwanie z cyklu otwórz szufladę. Tym razem tematem przewodnim są motyle. Znowu pozszywałam trochę łatek, zupełnie bez wzorów, totalny spontan. I tak mam torbę, na której usiadły kolorowe motyle. Jest bardzo radosna i wiosenna. 





Może te motyle przywrócą nam wiosnę?

   Wszystkich chętnych serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w zabawie Szuflady. A skoro już o zabawach mowa, to  można  głosować w kocim wyzwaniu,  organizowanym na blogu Addicted to crafts. Jeżeli pamiętacie moją Tośkę, która staje tam w konkury, jeżeli komuś się ona spodobała, to będzie mi niezwykle miło- jeśli  odda na nią swój głos. Tośka naznaczona została 41 numerem. Nie ukrywam- konkurencja jest ogromna, ale może choć kilka głosów uda nam się zgarnąć. 


pozdrawiam
manita

35 komentarzy:

  1. witam prześliczna kotka :-). powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Torbę już widziałam na stronie Szuflady, świetna. dzięki takiemu szyciu można wykorzystać wszystkie ścinki a efekt końcowy super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne te motyle :) za Kocurka trzymamy kciuki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. taka wiosenna torbe bardzo chetnie bym przygarnela;)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczna Torba :) Suuper te zszywanie kawaleczkow Ci wychodzi :) Kociak Slodki Powodzenia w zabawie !! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Torba super jak zawsze! Na koteczkę chciałam zagłosować, ale nie wiem czy dobrze zrozumiałam, że głosowanie od jutra?
    buzi:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna torba, podoba mi się forma i zestaw kolorystyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No widze, ze patchwork Ciecwciagnal bez reszty:-) torba swietna!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Torba super, a Tośka - od początku jestem Jej fanką :) Jutro głosuję :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna torba, ale ja sie nieustannie zachwycam kotami:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna jest a Ty cierpliwa bo takie motywy dużo czasu pochłaniają ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. torba super powodzenia w wyzwaniu:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. A to kicia! Na rybach była! Na szczęście motyli z torby nie porwała :) Pięknie i powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  14. Torba świetna a Tośka jest kotem a ja kocham koty czy trzeba coś dodawać.

    OdpowiedzUsuń
  15. Torbiszce cudne,połączenie kolorystyczne podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super torba! Biegne oddać głos :) powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  17. Trzymam kciuki za kociaka;) torba super!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna torba! Życzę powodzenia w wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Kociak super, trzymam kciuki, oczywiście zagłosuję :) Torba bardzo wiosenna , już w szufladzie ją widziałam :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Pomysłowa, pomysłowa, oddałam już głos na kociaka pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, czyli Tośka nie zostanie na zero :)

      Usuń
  21. Ach ten kociak - cudny! Torba wiosenna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczna torba motylowa- zaczynając od pomysły przez wykonanie po efekt końcowy

    OdpowiedzUsuń
  23. za każdym razem, gdy tu zaglądam (choć rzadko komentuję) zadziwiasz mnie swoim talentem. jestem pełna podziwu dla cierpliwości do małych form, szczególnie maskotek, które są perfekcyjne. I trochę zazdroszczę ;) pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Torba świetna! A kotek uroczy:) Życzę powodzianie:))

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz tu po sobie ślad.