Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez uprzedniego uzyskania mojej zgody.

środa, 21 marca 2018

z lusterkiem

    Witam!

   Kiedy w Szufladzie padł tytuł kolejnego wyzwania miałam mały mentlik w głowie. Praca miała być związana z lusterkiem. W pierwszej kolejności pomyślałam, że stworzę coś księżycowego, ale jakoś nie wiedziałam od czego zacząć, aż tu nagle... Królewna Śnieżka! Tak! Przecież w tej bajce było magiczne zwierciadło, do którego kierowano pytanie "lustereczko, lustereczko powiedz przecie, kto jest najpiękniejszy w świecie". I już posżło jak z górki. 

   Zrobiłam pudełko ilistrujące bajkę. Mamy tu tło lustrzane, buteleczka z trucizną również została pomalowana tak, aby przypominała lustro. Jest i motyw zwierciadła w ramie. 





   Całość uzupełniłam "leśnymi elementami", bo przecież Śnieżka mieszkała w lesie z krasnalami. Nie mogło zabraknąć jabłka.

   miłego dnia
manita

8 komentarzy:

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz tu po sobie ślad.