Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez uprzedniego uzyskania mojej zgody.

czwartek, 1 marca 2018

uwolnij resztki

   Witam Was serdecznie w marcu!


   Ależ mamy zimę! Mrozy trzaskające, dawno takich nie było. Super, może wszystkie zarazki zostaną w końcu zneutralizowane i przestaną się panoszyć te wszystkie choroby!

    Dzisiaj przychodzę z kolejnymi inspiracjami do wyzwań Szuflady. Tym razem zapraszamy do stworzenia prac w modnym klimacie wabi sabi. Jeżeli kojarzy się to Wam tylko z pewnym sosem ;), zerknijcie do Szuflady, gdzie wszystko zostało pięknie wytłumaczone a w wielkim skrócie, chodzi o nadanie nowego życia rzeczom starym, jak to dziewczyny określiły w trakcie rozmów "takie trochę japońskie retro" ;).

     W związku z tematem, uwolniłam zalegające resztki i stworzyłam obrazek, który może stanowić również kartkę. Za bazę posłużyła mi okładka starej książki a za dodatki- karton, resztki koronek, stary klucz, resztki po tekturowych wycinankach, sznurki, skrawki tkanin a nawet łodyga storczyka, który dokonał swojego żywota. 






   Dodatkowo zrobiłam jeszcze miseczkę z masy samoutrwaldzalnej, której nadałam nieregularny kształt, zgodnie z trendami wabi sabi.



życzę Wam dużo zdrówka
manita

14 komentarzy:

  1. Wyszło Ci to niesamowicie artystycznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie wyszlo !!! :)) Zdrowko sie przyda ,mnie juz drugi tydzien trzyma,a naokolo wszyscy na zmiane chorzy. Byle do wiosny !!! Pozdrawiam Cie cieplutko !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny ten resztkowy obrazek, bardzo lubię takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam cię bardzo serdecznie w ten mroźny dzień Przyznam szczerze że jestem bardzo zdziwiona że tak mało tutaj komentarzy praca jest fantastyczna iście Bajkowa przepiękna widać ile serca włożyłaś wykonanie tego cuda życzę ci kolejnych fantastycznych kreatywnych w pracy Pozdrawiam bardzo serdecznie i życzę przyjemnego weekendu

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna praca! Uwielbiam ten styl!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty to umiesz wykorzystać resztki. Świetnie to wyszło, bardzo naturalnie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieknie wyszlo ! Zdrowko sie przyda ,mnie juz drugi tydzien trzyma,a naokolo wszyscy na zmiane chorzy. Byle do wiosny !!! Pozdrawiam Cie cieplutko !!!


    สมัคร D2BET

    OdpowiedzUsuń
  8. Niby resztki ale każdy element pasuje i wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam, kombinacja z resztkami bardzo interesująca! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie prace, gdzie tych elementów jest wiele, ile razy spojrzy człowiek, to odkryje coś na nowo. Uwielbiam uwielbiam uwielbiam! :)❤

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny ten obrazek! jak ja bym chciała umieć taki artystyczny bałagan stworzyć!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wykorzystane ścinki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. Praca bardzo oryginalna i niesamowicie inspirujaca i pięknie się prezentuje 😀

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz tu po sobie ślad.