Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez uprzedniego uzyskania mojej zgody.

niedziela, 18 marca 2018

na zamówienie syna

   Witajcie!

   Za oknem zima a w manitowisku kwiaty zakwitły i to jeszcze na niebiesko ;). Wszystko to za sprawą zamówienia jakie złożył mój syn. Poprosił o kartkę dla wychowawczyni z okazji Dnia Kobiet. Miały być duuuże kwiaty i są. Dlaczego niebieskie? Bo lubię niebieski (kto odwiedza manitowisko, ten dobrze o tym wie).






   Jak u Was z pogodą? Na Dolnym Śląsku biało. Wczoraj był wielki szał na sanki, wszystkie osiedlowe pagórki były oblegane przez dzieciaki. Dzisiaj od rana pięknie świeci słońce i gruba biała pierzyna trochę się zmniejszyła, ale i tak mamy iście zimowe obrazy.

miłego dnia
manita

16 komentarzy:

  1. Karteczka śliczna! No i dzięki za miłe słowa na moim blogu i za udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję a co do zabawy to nie potrafiłam się oprzeć urokowi "bakłażanka"

      Usuń
  2. Cudo, kartka wyszła pięknie :)
    Nas konkretnie zasypało, jeszcze wczoraj były nieprzejezdne drogi w okolicy, dzisiaj już stabilnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka. U mnie na szczęście albo i nie bo pod pierzynką śniegową rośliny lepiej znoszą mróz a ten u mnie nie odpuszcza. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę podziwiam, wyszło bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajnie jak Latorośl poprosi o rękodzieło - lepszego komplementu nie ma. Kartka śliczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też to cieszy, ale moje dzieci z moimi tworami się wychowały

      Usuń
  6. Zakochałam się w tej kartce!!! Jest cudowna, podziwiam!!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz tu po sobie ślad.