Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez uprzedniego uzyskania mojej zgody.

sobota, 2 grudnia 2017

z aniołkiem

   Witam!

   Za oknem od dwóch dni króluje biel i podobnie w manitowisku. Biało z dodatkiem szarości. W Szufladzie właśnie rusza grudniowe wyzwanie Anioły, na które w ramach inspiracji przygotowałam świąteczną kartkę. Ostatnia kartka była utrzymana w kolorach typowo świątecznych, tym razem postawiłam na śnieżne klimaty. Oprócz papieru wykorzystałam sporo tasiemek i koronek. 






A jak u Was? Też już zimowo?

pozdrawiam
manita

20 komentarzy:

  1. karteczka prześliczna, u mnie jak na razie śniegu brak, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas też pojawił się z pewnym opóźnieniem w stosunku do innych części kraju, ale jest już biało

      Usuń
  2. Piękna karteczka, bardzo subtelna i zimowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuuudowna karteczka !!! :)) Podobaja mi sie te choineczki i dodatek koronek na prawde Suuper :)) U nas snieg byl przez pol dnia :) Czekamy na wiecej :) Pozdrawiam Cie Cieplutko Manitko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam :) Zdradź mi, jak powstała "dziewczynka" - rysujesz?

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna:) Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie i dziękuję za odwiedziny na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka! U mnie za oknem od kilku dni bardzo zimowo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak Ty to robisz? Twoje kartki są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wycinam, szarpię, zaginam, przyklejam... i już ;)

      Usuń
  8. Dawno nie widziałam takiej ślicznej i pomysłowej kartki, podziwiam! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dodanie dziewczynki w niebieskiej sukieneczce to była świetna decyzja.
    U mnie całkowicie zimowo, mróz trzyma śnieg, pada z nieba kolejna warstwa... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cały czas się zastanawiałam, czy ją dodawać czy nie :)

      Usuń
  10. Piękna;)Bardzo klimatyczna, wszystko się ze sobą doskonale komponuje a dziewczynka jest świetnym zwieńczeniem całości, dodatkowo "ożywia" kartkę;) Super!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz tu po sobie ślad.