Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez uprzedniego uzyskania mojej zgody.

sobota, 18 listopada 2017

wracam do "klasyki"

   Witajcie.

   Na samym początku, bardzo serdecznie dziękuję za wszystkie miłe słowa pozostawione pod ostatnim wpisem z koszykarskimi kartkami świątecznymi. Szczerze mnie one ucieszyły i pozwoliły uwierzyć, że dałam radę z tym dość osobliwym tematem :). 
    Dzisiaj pokażę kartkę również świąteczną, ale już w bardziej klastycznym klimacie. Kolor zielony i czerwony to dla mnie atrybuty świątecznej aury i na nie właśnie postawiłam. Kwiat gwiazdy betlejemskiej zrobiłam sama bez użycia wykrojników, tylko nożyczki, klej i farbki- uwielbiam to! Do tego stempel Santoro Gorjuss z cudowną dziewczynką, którą ubrałam w obowiązkowe barwy bożonarodzeniowe. 





   Kartek świątecznych będzie więcej, choć w planach miałam tylko te dla moich potrzeb, ale rodzice również poprosili mnie o kilka dla siebie, więc cięcia papieru będzie więcej. Tylko żeby czasu starczyło. 

miłego dnia 
manita

20 komentarzy:

  1. Kochana, za co się nie weźmiesz to jest to mistrzostwo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie przesadzona opinia, ale bardzo dziękuję :)

      Usuń
  2. Ale cudeńko, jednak co klasyka, to klasyka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię tradycyjne kolory na kartkach chociaż sama czasami pokuszę się o kolory mało świąteczne :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Cuuudowna karteczka !!! Baardzo lubie twoje kwiatuszki :)) A kolorki to jak najbardziej moje ulubione na swieta :)) Ciesze sie ,ze wiecej karteczek bedzie :)) Trzymam kciuki ,abys z czasem zdazyla !!! Musi sie udac !!! Pozdrawiam Cie cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna, a kwiat cudny:)Poważnie sama robisz?

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, w słusznych bożonarodzeniowych barwach karteczka!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna i dopracowana w każdym detalu jak zawsze :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. To ja życzę rzeczy najważniejszej, czasu-gumę, Cobyś mogła więcej stworzyć karteczek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartki trafiają w mój gust, życzę powodzenia! Na pewno będę śledziła kolejne wpisy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna, podziwiam Twoje kwiaty! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz tu po sobie ślad.