Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez uprzedniego uzyskania mojej zgody.

piątek, 10 listopada 2017

nietypowe kartki świąteczne

   Witajcie!

   Dzisiaj chcę Wam pokazać efekt zadania z jakim musiałam się zmierzyć. Zostałam poproszona o przygotowanie kartek świątecznych. Niby nic zaskakującego a jednak. Po pierwsze nigdy nie robiłam kartek świątecznych a te w dodatku nie miały być takimi typowymi, tylko kartkami od klubu koszykarskiego z piłkami. Na początku ok, dopiero z czasem uzmysłowiłam sobie, że to nie takie hop-siup. Po pierwsze jak zrobić piłki? Przeszukałam wszystkie sklepy i powiem Wam, że nie jest tak prosto znaleźć coś z elementami koszykówki. O ile piłki do nogi występują pod wieloma postaciami, to te do kosza już niekoniecznie. W końcu, ku mojej wielkiej radości znalazłam stemple z piłkami, wśród których była ta najbardziej poszukiwana. Radość moja była ogromna. Gdy już miałam piłki- ogarnęła mnie panika co dalej. Wymyśliłam, że potraktuję je jako bombki, szyszki. I w ten oto sposób powstała cała kolekcja koszykarskich kartek świątecznych. Każda inna, na szczęście mogłam sobie na to pozwolić, bo tu dostałam pełną dowolność. Zresztą zobaczcie sami i oceńcie jak mi poszło. 








     Tym wpisem otwieram okres przedświątecznego szaleństwa :)- jak na mnie, to bardzo szybko. W tym roku jednak postanowiłam, że dla znajomych sama zrobię kartki i w końcu je wyślę, zamiast smsów z życzeniami, do których nawet wstyd się przyznawać. 

pozdrawiam
manita


23 komentarze:

  1. świetnie poradziłaś sobie z tym niełatwym zadaniem, kartki są niezwykle pomysłowe:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo ! Świetnie sobie poradziłaś. Ja bym chyba nie dała rady z takim tematem. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja, wybrnęłaś z tego po mistrzowsku :) Świetne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nietypowe :) Ale bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no raczej koszykówka i Święta nie idą w parze, musiałam je jednak połączyć

      Usuń
  5. no powiem Ci, że trudne wyzwanie...ale poradziłaś sobie świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne, szczególnie pierwsza jest fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam szczerze ,ze to bylo na prawde wyzwanie :)) Tak mozna powiedziec łeee pilki i juz ,a jednak :) Cuuudownie karteczki wyszly Ci Manitko Podziwiam Cie za pomyslowosc i wykonanie Cudne !!!! :)) Na prawde Suuuper wyszly karteczki :)) I tak mimo ,ze wczesnie i ja juz zaczelam przygotowania do swiat,abym z nimi zdazyla na czas :) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie łatwe wyzwanie ale poradziłaś sobie z nim świetnie! Karteczki pierwsza klasa. Super!

    OdpowiedzUsuń
  9. No i dobrze, że sobie poszalałaś, szkoda by było skupić się tylko na jednej, wyżycie artystyczne dla nas twórców jest bardzo potrzebne :)
    Moją uwagę zwróciła kartka na 4 zdjęciu od góry, po lewej stronie.. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niebanalne te Twoje kartki, zwłaszcza ta na pierwszym i na trzecim zdjęciu. Może koszykówka i Święta średnio do siebie pasują, ale warto wychodzić poza schematy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne kartki. Zwłaszcza pierwsza przypadła mi do gustu :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz tu po sobie ślad.