Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez uprzedniego uzyskania mojej zgody.

niedziela, 5 listopada 2017

w pudełku

   Witajcie!

   Za oknem piękna jesień i tak będzie również dziś w manitowisku. Jakiś czas temu znajoma poprosiła mnie o kartę ślubną. Dostałam pełną dowolność działania, więc postanowiłam, że zainspiruję się miesiącem,  w którym miała się odbyć ceremonia. Nie chciałam uciekać w klasykę- biele i beże a wykorzystałam typowo jesienne barwy. Do kartki zrobiłam również pudełko. Jak wyszło, możecie ocenić sami. 






miłej niedzieli
manita

15 komentarzy:

  1. Urocza karteczka z pudełkiem...śliczna w tych kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna karteczka w tych kolorkach, kompozycja wdzięczna i bez przepychu idealnie podkreśla charakter uroczystości:-) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, kompozycja jest prosta. Czasami mam ochotę na mniej.

      Usuń
  3. Fajnie jak mamy pełną dowolność, wtedy możemy poszaleć. Kartka wyszła cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka z tymi nieokreślonymi w kolorze kwiatkami. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, kolor to miks zieleni i pomarańczy :)przechodzą jedno w drugie i dlatego taki efekt

      Usuń
  5. Śliczny komplet ! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszło pięknie jak zawsze, świetna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka prezentuje się wspaniale:) Każdy szczegół perfekcyjnie dopracowany:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna karteczka!!!Wspaniale się prezentuje!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz tu po sobie ślad.