Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez uprzedniego uzyskania mojej zgody.

niedziela, 29 października 2017

box w fioletach

   Witajcie!


   Nie wiem jak u Was, ale ja przez okno obserwuję prawdziwy pogodowy armagedon. Wiatr wygina drzewa w pół, do tego mocno pada, brrrr. Okropnie. 
   Dzisiaj mam dla Was kolejny urodzinowy box. Tym razem postawiłam na fiolety. Jest jednopiętrowy tort, perełki i duuuużo kwiatów. Baza kartki, torcik oraz kwiaty na nim zrobiłam oczywiście sama. 






pozdrawiam
manita

16 komentarzy:

  1. Śliczny torcik jest ozdobą całego pudełeczka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie wyszlo Manitko :)) Co do pogody Trzymam mooocno kciuki ,aby szybko sie poprawila !!! Straszne to co sie dzieje. Trzymaj sie tam Manitko cieplutko !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie, wszystko takie dopracowane:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny box w cudownych kolorach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, choć przyznam szczerze, że fiolety to nie "moja bajka"

      Usuń
  5. Śliczne pudełko i ładne wykonanie. :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz tu po sobie ślad.