Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez uprzedniego uzyskania mojej zgody.

środa, 18 października 2017

box z koszyczkiem

   Witam serdecznie!


   Dzisiaj szybko, bo znowu przygniata mnie brak czasu. Odeszły w zapomnienie kartki dla nauczycieli, co nie oznacza, że porzuciłam kartki. Dzisiaj powrót do moich ukochanych odcieni niebieskiego. Zrobiłam kartkę urodzinową dla koleżanki w formie boxa. W środku koszyczek z moimi kwiatkami. W bukiecie znalazły się również fioletowe "pałeczki", które ulepiłam z masy plastycznej i pomalowałam. 






pozdrawiam serdecznie
i dziękuję za każde słowo pozostawione w manitowisku
:)

14 komentarzy:

  1. Że też ja nie mam takiej koleżanki, co by chciała wręczać własnoręcznie robione kartki! Domyślam się, że Twoja koleżanka była przyjemnie zaskoczona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny box, koleżanka musiała być zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo udane pudełeczko . Na pewno sprawiło wiele radości. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Box rewelacja i brawo za to, że wszystko wykonałaś własnoręcznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cuuudownie wyszlo !!! :)) Koszyczek niesamowite te kwiatuszki sa :)))) I nawet babeczke dodalas Baardzo mi sie podoba !!! :))) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny box,kwiaty cudowne ,podziwiam! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz tu po sobie ślad.