Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez uprzedniego uzyskania mojej zgody.

piątek, 15 grudnia 2017

notes z pegazem

   Witajcie w piątkowy wieczór.


   Dzisiaj będzie szybko i totalnie daleko od Świąt, aczkolwiek zrobiłam to w prezencie. Notesik. Wykorzystałam do jego stworzenia sporo farb, past i innych materiałów oraz dodatków, jednak głównym elementem jest odcisk z masy, który powstał przy wykorzystaniu genialnej foremki z pegazem.





   Jestem kompletnie zakochana w silikonowych foremkach i masach plastycznych, totalnie i bez pamięci. No i jeszcze w odcieniach niebieskiego, co nie jest nowością.

buziaki
manita

11 komentarzy:

  1. O rety, jakie cudo! Pegaz wygląda niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda przepięknie :) Śliczne ! Masz talent :) Jeden z ładniejszych notesów jakie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Notes cudowny, pomysłowy i ten piękny niebieski, zachwyciłam się! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wcale się nie dziwię że jesteś zakochana w tych odciskach. Piękny ten pegaz i kolorek :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna foremka ale notes to dopiero arcydzieło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie ozdobiłaś notes! Super:) Bardzo serdecznie Cię pozdrawiam w ten grudniowy czas-Gosia ♥

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz tu po sobie ślad.