Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez uprzedniego uzyskania mojej zgody.

sobota, 9 grudnia 2017

kolejna świąteczna

   Witam Was bardzo ciepło.

   Za oknem nie ma już śladu po śniegu. Tak to już chyba ostatnimi laty u nas jest. Biało, roztopy i powroty burej i zimnej jesieni. Nie przepadam za zimnymi porami roku, ale skoro ma być już zimno, to niech chociaż będzie pięknie! Marzą mi się białe czapy na drzewach i oszronione gałązki. Może jeszcze je zobaczę.

   Jak to ostatnio bywa mam mało czasu na wszystko. W pracy trzeba wyrabiać 130% normy a i 8 godzin dziennie nie wystarcza. Po powrocie do domu człowiek już nie ma ochoty i siły na nic. Czasmai jednak uda mi się zebrać w sobie i zasiąść do pracy twórczej. Nadal zakochana jestem w papierach, choć patrząc na maszynę do szycia mam lekkie wyrzuty sumienia. 

   Ostatnio udało mi się zrobić kolejną świąteczną kartkę na prośbę moich rodziców. Znowu poszłam w zimowe klimaty, które tym razem przełamałam kolorem gwiazy betlejemskiej. Kwiaty nadal wycinam nożyczkami i sama farbuję, bo tak każdy jest inny. Ogromną miłością odarowałam odciski z masy plastycznej, które wykorzystuję w swoich pracach (kolekcja foremem rośnie w zastraszającym tempie). 





życzę Wam fajnej soboty

manita

11 komentarzy:

  1. Piękna kartka. U mnie jeżeli chodzi o kwiatki to manufaktura. Nie mam wykrojników więc sama wycinam ,maluję...Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie też nie ma wykrojników i jeżeli chodzi o kwiaty, to bardzo sobie to chwalę. Lubię je wycinać, ugniatać i farbować, relaksuję się przy tym a dadatkowo kwiaty są "moje".

      Usuń
  2. Cudo, piękna kompozycja i kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje karteczki to arcydzieła, są piękne, wysmakowane, w moim guście! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Alee Cuuudo !!!! :)) Ojj sama bym sie ucieszyla taka karteczke dostajac :)) Cuudowna :) Tak sobie mysle ,ze chyba masz to samo co ja :) Tworzac w kilku technikach ,zawsze przychodzi moment ,ze do tej nastepnej sie wraca i tak na zmiane :)) Pozdrawiam Cie Cieplutko Manitko :)) Slonecznej Prawdziwej Zimy Zycze :)) U nas praawdziwie w kratke jest :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz tu po sobie ślad.