Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez uprzedniego uzyskania mojej zgody.

wtorek, 26 września 2017

z kwiatami ale innymi

   Witajcie!

   Dzisiaj mam do pokazania kolejną kartkę, tak wiem, monotematycznie u mnie ostatnio. Tym razem do kompozycji nie dałam kwiatów gnieciuchów a jedynie wycięte z arkusza papieru scarpowego. Tym razem bez niebieskości a w różu. Kobieco i słodko. Na urodziny. 






pozdrawiam
manita

14 komentarzy:

  1. To nic, że kwiaty wycięte a nie zrobione, jest równie piękna, cudowne kartki tworzysz! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie kobieco i słodko, ale na pewno nie ma "przesłodzenia", jest wręcz elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wcale nie monotematycznie tylko Twórczo :) Twórczo cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No hej, rozwijasz sie, widze , bo to na serio piekna kartka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kobieca karteczka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaa czy ktos narzeka ??? :)) Ja poprosze wiecej kartek w Twoim wykonaniu :)) Cuuudnie Ci one wychodza Manitko :)) Pozdrawiam Cie cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno mnie nie było i widzę że pracowicie u Ciebie .Bardzo ładnie i widać serce tu włożone ;-) pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz tu po sobie ślad.