Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez uprzedniego uzyskania mojej zgody.

wtorek, 19 września 2017

pierwszy box

   Witajcie!

   Na samym początku- pięknie dziękuję za każde słowo pozostawione w manitowisku. To dla mnie wiele znaczy, że poświęcacie swój czas aby napisać komentarz. Motywują mnie one do dalszej nauki i tworzenia.

   Dzisiaj pokażę Wam kolejne moje próby. Tym razem z nową formą. Pokusiłam się o stworzenie exploding boxa. Najpierw wykonałam bazę kartki a później ją ozdobiłam. Może nie jest na bogato, ale starałam się nie przesadzić z ozdobami, przynajmniej jak na pierwszy raz. W środku pudełka umieściłam własnoręcznie zrobiony tort, który przyozdobiłam własnoręcznie zrobionymi kwiatkami. Mimo, że zakupiłam ostatnio trochę gotowych kwiatków, jakoś do końca mnie nie potrafią przekonać, więc dalej siedzę z nożycami w ręku i tnę papier a później koloruję i ugniatam. 






Żegnacie się już z latem? 
Sama robię to z wielkim żalem i załapaną infekcją dróg oddechowych :(

manita

15 komentarzy:

  1. Piękny exploding box! Gratulacje! Kwiaty prześliczne i oryginalne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Boxy podobają mi się już od dawna, a Twój wyszedł tak świetnie, że aż trudno uwierzyć, że to debiut :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda profesjonalnie i pięknie! Pozdrawiam cieplutko i życzę zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny :) Uwielbiam takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś wyjątkowo uzdolniona, pierwszy box i wyszedł świetnie. Zwróciłam uwagę na tort, który zawsze unikałam w swoich pracach, bo nie wiedziałam jak się za niego zabrać, biorąc pod uwagę, że moje boxy są rozbudowane, to trochę śmieszne...
    Jestem ciekawa Twojego kolejnego pudełeczka :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wygląda na pierwszą taka ładna :-). Brawo. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny :)
    A lato pożegnało się z nami :)
    A jesień przyleciała ciut za szybko.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Box wyszedł Ci przepięknie ...cudowny !

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz tu po sobie ślad.