Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez uprzedniego uzyskania mojej zgody.

piątek, 22 września 2017

szkatułka

   Witajcie!

   Jak to fajnie mieć wolny piątek! W planach sobotnia wyprawa do lasu! Już się nie mogę doczekać i od dziś zaklinam pogodę, aby tylko nie chciało padać. Potrzebuję takiego wypadu i resetu na łonie natury!

   Dzisiaj przychodzę do Was z pudełkiem, które powstało w ramach zabawy pt. mixed madia, czyli totalne szaleństwo. Szkatułka jest moja i przechowuję w niej odciski z masy, idealnie się sprawdza. Teraz kilka zdjęć twórczego bałaganu :)






miłego dnia

manita

11 komentarzy:

  1. Rewelacyjna szkatułka, jak ja lubię taki klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie połączenie kolorów! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Córcia siedzi koło mnie i mówi "Ale ładne!" i ja się z tym zgadzam! Gratuluję umiejętności ozdabiania, uściski ślę. Pochwal się co kupiłaś na ali.... Pa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i Tobie i córci! Jeżeli tylko dostanę przesyłkę- pochwalę się, czekam na stemple i foremki.

      Usuń
    2. Śliczna, super kolory, cudo! Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz tu po sobie ślad.