Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez uprzedniego uzyskania mojej zgody.

wtorek, 15 kwietnia 2014

druga poducha balkonowa

   Dobry wieczór.

   Dzisiaj wpadam do Was na maleńką chwileczkę. Czasu nadal brak a dzisiaj to już jakaś totalna maskara. Po pracy odebrałam dzieci, przy okazji zaliczając kulminacyjną falę deszczu z gradem. Zakupy, upiekłam dwa ciasta na jutrzejszy szkolny kiermasz, godzinkę poświęciłam na ćwiczenia, co ostatnio sprawia mi ogromną frajdę. Jeszcze pranie, zmywanie, ogarnięcie kuchni, przyszykowanie ubrań na jutro, uff...

   Chcę Wam pokazać drugą z poduch, jaką uszyłam na balkon. Kolorystyka podobna ale ta ma zygzaki. Poducha powstała jako inspiracja do patchworkowego wyzwania Szuflady, na które zapraszam wszystkich bardzo serdecznie. Można się  pobawić, stworzyć coś nowego a przy tym wygrać jedną z bardzo fajnych nagród. Jest o co walczyć. 








Do następnego razu. 

22 komentarze:

  1. Piękne są te Twoje podusie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, super od poduch będzie ciepło na balkonie , ściskam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bym taka Słoneczną poduszkę chciała;)

    OdpowiedzUsuń
  4. I Ty narzekasz., że nie masz czasu? - ależ Ty ten czas czarujesz i rozciągasz chyba w nieskończoność! tyle zrobić w ciągu dnia to sztuka :-) Poducha fajna :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne kolory i szycie też ciekawe, trzymam więc kciuki z Twoje dzieła ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zygzaki,bardzo mi sie podobają,pozdrawiam cieplutko ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne poduchy szyjesz!!!! Ja też zaliczyłam gradobicie ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne podusie obie Ci wyszly !!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta podoba mi się nawet bardziej niż poprzednia :) Lubię prostotę geometrycznych wzorów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak ja bym chciala umiec robic takie cudenka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię kropki i zygzaki. Super poducha :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super! Obydwie ekstra. Patchwork wychodzi Ci genialnie;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne poduchy ,pomarańczowy bardzo ładnie z białym sie prezentuje, lubię ten zestaw. A patrząc najpierw myslałam,że to taki materiał użyłaś, dopiero z bliska i czytając zobaczyłam, że to poatchwork.Świetnie to wygląda!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. ten pomarańczowy jest fantastyczny! świetna poducha :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak u Ciebie energetycznie ...podładuję akumulatory i zmykam do kuchni:)) Wesołego Alleluja życzę już dzisiaj , bo kto wie czy jutro znajdę choć chwilkę ... a wirtualnie wyściskać muszę ... chociaż troszkę , więc ściskam mocno ;-)))

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz tu po sobie ślad.