Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez uprzedniego uzyskania mojej zgody.

niedziela, 17 czerwca 2018

kurs na kartkę torebkę

   Witam serdecznie.


   Jakiś czas temu pokazywałam Wam prostą kartkę torebkę zrobioną według mojego pomysłu. Ponieważ robiłam kolejną, przy okazji przygotowałam mały kurs. Jeżeli ktoś z niego kiedyś skorzysta będzie mi bardzo miło. 

Przygotowujemy odpowiednio docięte kawałki papierów
1. prostokąt o wymiarach 30cm x 12 cm
2. dwa kwadraty o długości boków 11,8 cm
3. prostokąt o wymiarach 11,8 cm x 4,3 cm
4. prostokąt (nie ma go na zdjęciu) o wymiarach 1,3 cm x 4,3 cm
5. dwa kawałki papieru, z których skleimy ucho torebki
6. półkole 


duży prostokąt bigujemy tak, aby utworzyły nam się następujące odległości pomiędzy liniami zagięcia


rogi mniejszego prostokąta oraz górnej części dużego (będzie to klapka) możemy przyciąć, zaokrąglić lub pozostawić bez zmian- wszystko zależy od naszej fantazji


sklejone z dwóch kawałków papieru ucho przyklejamy do tyłu torebki


na bazę torebki naklejamy przygotowane kawałki papieru


pod fragment papieru przeznaczony na klapkę podklejamy kawałek tasiemki a następnie naklejamy na bazę


teraz na przód torebki naklejamy półkole z papieru z podklejonym drugim kawałkiem tasiemki


kartka jest w zasadzie gotowa


teraz tylko ją ozdabiamy według naszego uznania
ja zrobiłam to przy pomocy kwiatów przygotowanych z foamiranu



miłego dnia 
manita

5 komentarzy:

  1. Świetny kursik, jeśli tylko nadarzy mi się jakaś okazja to pewnie skorzystam :) Kwiaty z foamiranu są piękne, ale tutaj zdecydowanie urzekły mnie chwosty, po prostu genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny kursik . Na pewno się przyda bo taka torebka to świetne opakowanie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Suuper Kursik :)) Dziekuje, bede o nim pamietac :)) Mam duzo fajnych papierkow ,ale jakos malo przekonania do linijki :P Ale moze kiedys sprobuje cos wiecej :)) Pozdrawiam Cie Cieplutko Kochana :)))

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz tu po sobie ślad.