Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez uprzedniego uzyskania mojej zgody.

czwartek, 21 czerwca 2018

z kotwicą

   Witam serdecznie.


   Dzisiejszy post odbiega tematycznie od poprzednich. Nie ma kartek, albumów- choć papier nadal jest. Praca powstała jako inspiracja do najnowszego wyzwania Szuflady- kotwica. Uwielbiam marynistyczny styl, choć nie mam często okazji, by po niego sięgać. Tym razem okazja sprawiła, że ozdobiłam butelkę, w której trzymam teraz pędzle. 





od razu poczułam wakacyjny klimat

manita

11 komentarzy:

  1. Bardzo ładna :))) u Ciebie jak zwykle dzieje się :) Pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  2. aż chce się jechać nad morze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Butelka marynistyczna, jak się patrzy!
    Super to wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie ozdobiona butelka, super prezentuje się niebieska gaza. Pozdrawiam milutko!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Butelka pięknie ozdobiona, pomysłowo, fajne morskie kolory !!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie i tak wakacyjnie ;-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysłowa ozdoba. No i praktyczna :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. też ostatnio sięgnęłam po te papierki :P twoje praca cudna!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz tu po sobie ślad.