Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez uprzedniego uzyskania mojej zgody.

sobota, 17 lutego 2018

z wróżką

   Witajcie!


   Dzisiaj kolejna kartka. Tym razem wykorzystałam do jej stworzenia figurkę z masy, którą zrobiłam wykorzystując silikonową foremkę. Niebieskie kwiaty zrobiłam z papieru, który pomalowałam akwarelami. W mniejszych kwiatkach środki zrobiłam z masy samoutwardzalnej. Kolory to dużo moich ukochanych odcieni niebieskiego. 






miłego dnia

manita

12 komentarzy:


  1. Wspaniała praca
    Świetny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam napisać jedno z moich ulubionych połączeń kolorów, ale się powstrzymałam, bo przecież ja uwielbiam wszystkie! :) Ale te opalizujące mają szczególną moc przyciągania. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie niebieski zawsze ma miejsce na topie, choć to dziwne, bo w życiu codziennym raczej nie otaczam się tym kolorem

      Usuń
  3. Ale śliczna kartka! Ta postać na przodzie wygląda imponująco :o

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudeńko, jak zawsze, ta figurka jest jak wisienka na torcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka . Też lubię niebieskości :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz tu po sobie ślad.