Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez uprzedniego uzyskania mojej zgody.

piątek, 11 sierpnia 2017

w szarościach

   Witajcie!

   Dziękuję wszystkim za tyle miłych słów pod ostatnim postem z butelką. Nadal bawię się mediami i sprawia mi to sporo frajdy. Zanim jednak pokażę Wam tego efekty, wracamy do zabaw papierem. Tym razem, zupełnie jak dzisiaj za oknem, będzie na szaro, bo właśnie w tych odcieniach powstała kolejna kartka. Ozdobiłam ją oczywiście własnoręcznie wykonanymi kwiatkami z papieru. Do ich powstania używam tylko nożyczek, farb akrylowych, kleju i dodatków, w tym przypadku perełek, które stanowią środki. Kwiatki dla ocieplenia wizerunku kartki są w delikatnych odcieniach fioletów. 






do następnego
manita

11 komentarzy:

  1. Jejku cudowna ...płatki kwiatów przypominają mi moje ulubione hortensje jak prawdziwe :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jest, piękna kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, są ludzie od których zawsze mam wsparcie i taką właśnie osobą jesteś :)

      Usuń
  3. Przepiękna i wyjątkowa karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję. Każde miłe słowo buduje a te od kartkowej mistrzyni budują podwójnie :)

      Usuń
  4. ... własnoręcznie wykonane kwiatki... piękne!Kwiatki i listki. Robiłaś je ze zwykłego papieru, czy to był jakiś szczególny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś w jednym z hipermarketów kupiłam takie karty papieru kartonowego białego, coś jak brystol, są super. Niestety już mi się kończą. Po spryskaniu wodą można je super formował a gdy wyschną kwiatki są "sztywne". Robiłam również z czerpanego i tam kwiatki są "miękkie".

      Usuń
  5. Twoje kartki są przecudne :)Aż oczu nie można oderwać.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz tu po sobie ślad.