Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez uprzedniego uzyskania mojej zgody.

sobota, 19 sierpnia 2017

serce

   Witajcie.


   Dzisiaj kolejna rzecz na chwałę koloru niebieskiego. To już zakrawa o małą obsesję. W domu nie mam przedmiotów w tym kolorze, na niebiesko się nie ubieram a gdy siadam do "prac twórczych" od razu chwytam za farby, papiery czy tkaniny właśnie w tych barwach. Z czystym sumieniem, napisać mogę "lubię to" :).
   Tym razem zawieszka w kształcie serca, na styropianowej bazie. Gesso, farby w kolorach wiadomych, do tego trochę kartonowych ścinków, tekturek, kulek w różnych rozmiarach, kapsel i papierowe motyle. Części elementów chciałam zadać "zardzewiały charakter", bo brązy pasują mi do niebieskiego. Najpierw użyłam białego gesso, później farb w kolorach czarnym, brązach a na koniec posypałam cynamonem, nie dość, że wyszła fajna faktura, to jeszcze ten zapach! Mówię Wam- zabawa na całego. 






wszystkim gościom manitowiska życzę
miłego dnia

manita

20 komentarzy:

  1. Znaczy się, że rdza jest z cynamonu? O kurczę, ale świetny patent! :) A samo serce wygląda fantastycznie, rzeczywiście brązy bardzo dobrze komponują się z niebieskościami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubię wykorzystywać produkty spożywcze w swoich pracach- kawa, herbata, cynamon, sól a nawet ziarna gorczycy jako mikrokulki :)

      Usuń
  2. Bardzo inspirujące, gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bo to, co w sercu, to w pracach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna jesteś !!! Serce skradło mi serce !!! Super !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tą genialną to zdecydowanie przesada :), dziękuję

      Usuń
  5. Ależ piękne! Połączenie brązu z niebieskim boskie, a ten zardzewiały motylek to taka kropka nad i :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cuuudenko !!!! Wiesz Podziwiam takie osoby jak Ty !!! Z takiego zwyklego serduszka takie Cudo potrafisz stworzyc Brawo Kochana !!! :) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie to wyszło ale miałaś fajny pomysł z tym cynamonem. Efekt rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne serce a rdza imponująca :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne serce! Klimat romantyczny, ale przez tę rdzę nie przesłodzony - lubię takie mieszanki! Bardzo mi się podoba. :)
    Pozdrawiam Cię ciepło

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne! Świetne połączenie tego błękitu z rdzą!

    OdpowiedzUsuń
  11. Też tak mam ostatnio,tyle, że z zielenią, niebieski bardziej preferuję a serce jest śliczne! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz tu po sobie ślad.